Wiadomości z Garwolina

Problem z zakupem/przedłużeniem biletu miesięcznego? Prezes PKS Garwolin wyjaśnia

Dodano:
garwolin - Problem z zakupem/przedłużeniem biletu miesięcznego? Prezes PKS Garwolin wyjaśnia

Dziś zgłosił się do nas Czytelnik, który poinformował, że występuje problem z przedłużeniem ważności biletu miesięcznego. Prezes PKS wyjaśnia gdzie i w jaki sposób można nabyć bilety.

- Moja mama nie może zakupić bilet miesięcznego. Była na zwolnieniu lekarskim i nie mogła zakupić biletu na przełomie miesiąca. Zakupy przez internet nie działają. Kasy są zamknięte. Nie wiemy co robić w takiej sytuacji, a zakup biletów jednorazowych wychodzi znacznie drożej – poinformował nas Czytelnik.

- Kasy są czynne tylko na przełomie miesiąca. Aktualnie można zakupić bilety na terenie naszej bazy przy ul. Aleja Legionów 48 w Garwolinie. Mail biuro@pks-garwolin.pl do nas jest czynny zawsze i tam należy składać wszelkie zapytania i reklamacje – mówi prezes PKS Garwolin Jacek Semczuk.

Niebawem będzie można przedłużyć ważność biletu miesięcznego online. Od jakiegoś czasu funkcjonuje nowa strona PKS Garwolin, ale trudno znaleźć ją w wynikach wyszukiwania Google. W Google na drugiej stronie wyników jest tylko nieaktualna już strona. Aktualny adres to: https://www.pks-garwolin.pl/

- Uruchomiliśmy nową stronę, która nie jest jeszcze wypełniona informacjami. Musimy ja jeszcze wypozycjonować. Niebawem bilet będzie można przedłużyć online, dzięki naszej współpracy z E-podróżnikiem – dodaje prezes PKS.

REKLAMA:


Odwiedź nas na facebooku

Waszym zdaniem

Redakcja serwisu "Kurier Garwoliński" nie odpowiada za żadne działania Czytelników niezgodne z prawem lub regulaminem, w szczególności za treści zamieszczone w formie komentarzy. Jednocześnie w razie konieczności zastrzega sobie prawo do ich usunięcia, jeśli uznane zostaną za niezgodne z prawem lub regulaminem, a także w sytuacji, gdy uzna to za stosowne.

ojoj (, #IP cb7ed87db6) Odpowiedz

ten człowiek (, #IP cb7ed87db6) Odpowiedz