reklama

Pozycjonowanie stron internetowych a sklepy. Sprawdź, jak wprowadzić biznes do topu Google!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Pozycjonowanie stron internetowych a sklepy. Sprawdź, jak wprowadzić biznes do topu Google! - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z GarwolinaMarketingowe zabiegi SEO nie są zarezerwowane wyłącznie dla firmowych stron internetowych. Pozycjonowanie dotyka również nowoczesne e-sklepy. To tam zachodzi najpilniejsza potrzeba walki o względy potencjalnego Klienta. Planujesz zbudować sprzedażowe imperium, które zmieni oblicze prowadzonego przez Ciebie przedsiębiorstwa? Zapoznaj się z naszymi technicznymi wskazówkami. Założymy się, że o zdecydowanej większości czynników rankingujących nawet nie miałeś pojęcia. Od teraz Twój sklep internetowy
reklama

 będzie skutecznie przyciągał uwagę i sprzedawał produkty!



Sól każdego sklepu online, czyli opis produktu. Niezwykle ważny pod kątem pozycjonowania
Jeżeli chodzi o sklepy internetowe, kluczową rolę odgrywa opis produktu. Pod żadnym pozorem zabrania się kopiowania treści z portalu producenta. Mimo, iż jest to stosunkowo najwygodniejsze oraz najbardziej rzetelne rozwiązanie, algorytm wyszukiwarki Google z pewnością nie spojrzy na taki obrót spraw pozytywnie. Przeciwnie, za duplikację tekstu można nawet dostać filtr czy karę ręczną nałożoną przez pracownika amerykańskiego przedsiębiorstwa. Nie ryzykuj zniknięcia z list rankingowych Google. Doświadczeni copywriterzy, których znajdziesz w firmie Afterweb, będą w stanie przygotować unikalny opis, zgodny ze specyfikacją techniczną producenta oraz wytycznymi White Hat SEO. Wśród nich znajdują się nagłówki, umiejętnie dobrane słowa kluczowe, podział treści rozbijające wydłużające się bloki tekstu oraz atrakcyjne dla oka potencjalnego Klienta, realne zdjęcie produktowe. Te wszystkie czynniki przekładają się na to, że profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych przynosi oczekiwany efekt. O jakim rezultacie mowa? Przede wszystkim o dotarciu do czołówki zestawienia na kilka najpopularniejszych fraz kluczowych, które determinują profil prowadzonego przez Ciebie biznesu. Ważny jest również człon geolokalizacji, pozwalający na zachęcenie do kupna lokalnego nabywcy. Samo dodanie nazwy miasta Bydgoszcz, Warszawa, Wrocław bądź Łódź wyróżni Cię na tle konkurencji. Zabieg ten może być powtórzony, ale z lokalizacją umieszczoną na konkretnej dzielnicy – skuteczne w dużych miejscowościach.

Pozostałe aspekty techniczne, które powinieneś błyskawicznie wdrożyć w swój sklep

Swoje ważne trzy grosze do optymalizacji sklepu internetowego dokładają także opinie dotychczasowych Klientów o zakupionych produktach. Czy wiedziałeś, że blisko 80% ludzi ufa recenzji wystawionej online tak samo, jak rekomendacji bliskiego znajomego? Włącz możliwość oceniania towaru oraz eksponuj pozytywne komentarze użytkowników sieci. To z całą pewnością przyciągnie do Ciebie masę nowych partnerów biznesowych, gotowych do zostawienia gotówki właśnie w pozytywnie ocenianym sklepie. Warto zadbać również o optymalizację strony pod urządzenia mobilne. Zwłaszcza, że coraz większa liczba zakupów robiona jest przez smartfony, a nie jak to miało miejsce dotychczas przez komputery stacjonarne. Postaw krok w nowoczesność.@@@

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo