reklama

Referendum na TAK dla muzeum, ale nieważne

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Referendum na TAK dla muzeum, ale nieważne - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z GarwolinaZ 13375 osób uprawnionych do głosowania, w referendum o losach ''Pralni'' w Koszarach, tylko 1528 osób wzięło udział w głosowaniu. Przytłaczająca większość głosujących – około 98,5% powiedziała TAK przekazaniu pralni na placówkę historyczną. Referendum odbyło się wczoraj, ale jest nieważne, ponieważ w głosowaniu udział wzięło tylko 11,4% osób uprawnionych, z wymaganych co najmniej 30%.
reklama

W referendum o losach „Pralni” udział wzięło 1528 osób. 1497 osób opowiedziało się za przekazaniem obiekty na placówkę historyczną. Tylko 23 osoby były za przekazaniem budynku sądowi. Referendum jest nieważne przez słabą frekwencję.

- 1497 mieszkańców powiedziało w Referendum, że chce w budynku po byłej pralni placówki zajmującej się historią Garwolina, 1. Pułku Strzelców Konnych i Ziemi Garwolińskiej. Każdy z mieszkańców mógł wyrazić swoje zdanie na ten temat oddając głos na wariant A, B lub oddać nieważny głos. 23 głosy były za Sądem Rejonowym, a 8 głosów było nieważnych. 12% frekwencja i oddanie tylko 1520 głosów, sprawia że samo referendum jest nieważne -
informuje Krzysztof Kot, jeden z inicjatorów wydarzenia.

- My walczymy dalej. W piątek 9 lipca złożyliśmy pismo w Urzędzie Miasta o przekazanie budynku na siedzibę fundacji. Wszystko teraz w rękach Rady Miasta. To my mieszkańcy tworzymy nasz Garwolin i każdy z nas będzie żył w takim mieście jakie sobie stworzy - dodaje Krzysztof Kot.
@@@

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo