KurierGarwoliński.pl

Ogłoszenia Praca [712] [DODAJ OGŁOSZENIE]

Masz firmę? Zapoznaj się z ofertą reklamową Kuriera Garwolińskiego!
Wyszukaj ogłoszenie:   
Dadta dodania ogłoszenia od do
  • Pracownik produkcji (Nr ogł. 482414) dodano 2021-10-25

    UWAGA !!! PRACA CZEKA NA CIEBIE!!

    „ULMER” Ulmer Danuta i Paweł Sp.J.
    Producent owoców mrożonych
    www.ulmer.pl
    Poszukuje

    Pracowników produkcji

    Miejsce pracy : Chłodnia, Stare Zadybie 53

    Oferujemy:
    • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
    • umowę o pracę na pełen etat po okresie próbnym,
    Praca polega na:
    • zasypie surowca na linię produkcyjną,
    • odbiorze towaru z linii produkcyjnej.

    Wymagamy:
    • AKTUALNEJ KSIĄŻECZKI SANEPID
    • motywacji, chęci do pracy, wytrwałości w realizacji obowiązków,
    • gotowości do pracy w niskiej temperaturze oraz systemie dwuzmianowym.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail k.kosinska@ulmer.pl Chłodnia: Stare Zadybie 53, 08-550 Kłoczew,

    Kontakt: tel: 661082929, email: k.kosinska@ulmer.pl

  • BRUKARZ/ POMOCNIK POSZUKIWANY (Nr ogł. 482413) dodano 2021-10-25

    Poszukuję brukarza lub pomocnika brukarza. Praca na terenie Garwolina i okolic

    Kontakt: tel: 519796472, email: szarekadrian1989@gmail.com

  • KSIĘGOWA

    KSIĘGOWA (Nr ogł. 482410) dodano 2021-10-25

    W związku z trwającymi zmianami w firmie i dynamicznym jej rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko: Księgowa

    Oferujemy:
    • Realną szansę na dalszy rozwój zawodowy w jednej z najszybciej rozwijających się firm na naszym rynku;
    • Pracę w młodym, dynamicznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą;
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i ciekawe programy motywacyjne z atrakcyjnymi nagrodami uzależnione od rozwoju;
    • Możliwość korzystania z dodatkowych benefitów (grupowe ubezpieczenie na życie).

    Zakres obowiązków
    • Nadzór nad działem księgowości
    • Znajomość zagadnień z operacjami zagranicznymi
    • Prowadzenie pełnej księgowości w firmie produkcyjnej
    • Księgowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych oraz wyciągów bankowych w systemie Microsoft Dynamics 365
    • Przygotowywanie deklaracji VAT, PIT, GUS
    • Udział w zamknięciu miesiąca
    • Sporządzanie sprawozdania finansowego Firmy
    • Uzgadnianie oraz analiza kont księgowych
    • Uzgadnianie sald z kontrahentami

    Nasze wymagania
    • Minimum pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości
    • Bardzo dobra wiedza z zakresu podatków i rachunkowości
    • Dobra znajomość programu Excel
    • Mile widziana znajomość programu Microsoft Dynamics 365
    • Mile widziane doświadczenie w naliczaniu płac i prowadzeniu spraw kadrowych
    • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole

    Wszystkich stawiających na rozwój w naszej firmie, zapraszamy do udziału w rekrutacji.
    W tytule maila prosimy wpisać ‘’Księgowa” CV prosimy wysyłać na adres praca@burgopak.pl

    Kontakt:



  • REKLAMA:


  • Zatrudnie przy wykończeniach (Nr ogł. 482409) dodano 2021-10-25

    Dam prace przy wykończeniach wnętrz. Najczęściej wykonywane prace:
    malowanie szpachlowanie / docieranie zabudowy g/k, oraz wszelkie pozostałe prace związane z wykończeniem wnętrz. Praca na terenie Garwolina, Warszawy i okolic.

    Kontakt: tel: 502250421,

  • Pomoc krojczego

    Pomoc krojczego (Nr ogł. 482407) dodano 2021-10-25

    Fabryka Odzieży Garment w Sobolewie w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni pomoc krojczego.
    Wymagania:
    • wykonywanie czynności według podziału pracy w zespole,
    • zaangażowanie,
    • dokładność,
    • chęć do pracy.
    Oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • pełny etat,
    • pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • możliwość rozwoju zawodowego.

    Mile widziane doświadczenie jak również możliwość przyuczenia.

    Kontakt: tel: 609 266 206, email: produkcja@garment.pl

  • krojczy/krajcza

    krojczy/krajcza (Nr ogł. 482406) dodano 2021-10-25

    Fabryka Odzieży Garment w Sobolewie w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni krojczego/ krajczą do obsługi automatu kater.
    Wymagania:
    • minimum 2 letnie doświadczenie,
    • zaangażowanie,
    • dokładność,
    • chęć do pracy.
    Oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • pełny etat,
    • pracę na nowoczesnym sprzęcie,
    • pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • możliwość rozwoju zawodowego.

    Kontakt: tel: 609266206, email: produkcja@garment.pl

  • SZWACZKI

    SZWACZKI (Nr ogł. 482405) dodano 2021-10-25

    Fabryka Odzieży Garment w Sobolewie w związku z rozwojem zatrudni krawcowe/szwaczki do szycia odzieży lekkiej, ochronnej, roboczej.
    Wymagania:
    • wykonywanie czynności według podziału pracy w zespole,
    • zaangażowanie,
    • dokładność,
    • chęć do pracy.

    Oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • pełny etat,
    • pracę na nowoczesnym sprzęcie,
    • pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie.

    Mile widziane doświadczenie jak również możliwość przyuczenia.

    Kontakt: tel: 609266206, email: produkcja@garment.pl

  • Pracownik biurowy (Nr ogł. 482404) dodano 2021-10-25

    Pracownik Biurowy
    Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku
    Miejsce pracy: Garwolin,
    Termin rozpoczęcia: od zaraz
    Zakres obowiązków:
    - sporządzanie dokumentacji powykonawczej
    - administrowanie dokumentacją personalną (archiwizowanie dokumentów, pilnowanie ważności badań lekarskich, BHP, kontakt z biurem rachunkowym),
    - przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego
    - obsługa poczty mailowej
    - ogólne prace biurowe zlecone przez pracodawcę (np. organizowanie wysyłek kurierskich, zamawianie odzieży roboczej dla pracowników itp.)
    Wymagania:
    -umiejętność obsługi komputera, poczty mailowej, urządzeń biurowych (skaner, ksero)
    - sprawne posługiwanie się pakietem MS Office- znajomość Excel (min. podstawy), World,
    - komunikatywność,
    - pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki,
    - dokładność i terminowość w realizacji zadań,
    - mile widziane prawo jazdy

    Mile widziane osoby z doświadczeniem. Oferty w postaci CV proszę składać z nazwą stanowiska w tytule na adres: mscdwg@gmail.com
    Kontakt: tel: 881-736-103

    Kontakt: tel: 881-736-103, email: mscdwg@gmail.com

  • Praca od zaraz z domu! Call Center/Wysokie zarobki

    Praca od zaraz z domu! Call Center/Wysokie zarobki (Nr ogł. 482403) dodano 2021-10-25

    Obowiązki:
    Bycie pierwszym punktem kontaktu z klientem zainteresowanym suplementacją
    Aktywna sprzedaż produktów
    Wymagania:
    Nienaganna dykcja
    Umiejętność obsługi komputera
    Dostęp do Internetu, komputera i słuchawek

    Prosimy o wysłanie CV na podany e-mail!

    Kontakt: email: patrycja.kosecka@fluentcall.com

  • Zatrudnię murarza i pomocnika z doświadczeniem (Nr ogł. 482402) dodano 2021-10-25

    Zatrudnię murarza i pomocnika z doświadczeniem płatne co tydzień wyjazd z Garwolin

    Kontakt: tel: 665434975,

  • INTERDRUK SA zatrudni na stanowisko: Magazynier/Kompletacja zamówień

    INTERDRUK SA zatrudni na stanowisko: Magazynier/Kompletacja zamówień (Nr ogł. 482396) dodano 2021-10-25

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób do pracy na magazynie do kompletacji zamówień.

    Do obowiązków pracownika należeć będzie :

    - rozładunek i przyjmowanie towarów
    - kompletacja zamówień
    - wydanie i załadunek towarów
    - dbałość o powierzony towar i mienie firmy
    - obsługą terminala i skanerów magazynowych


    Wymagania:

    - umiejętność pracy w zespole
    - dyspozycyjność, sumienność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
    - silna motywacja do pracy, pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków
    - doświadczenie w pracy na stanowisku magazyniera
    - umiejętność obsługi terminali i skanerów magazynowych

    Pracownikom oferujemy:

    - stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
    - stałą pracę w oparciu umowę o pracę
    - bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej
    - dodatkowe grupowe ubezpieczenie na życie

    Oferty w postaci CV proszę składać z nazwą stanowiska w tytule na adres: rekrutacja@interdruk.com.pl

    Kontakt: tel: 25 740 34 53,,

  • INTERDRUK zatrudni: Operator maszyn introligatorskich / linii produkcyjnych

    INTERDRUK zatrudni: Operator maszyn introligatorskich / linii produkcyjnych (Nr ogł. 482395) dodano 2021-10-25

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy osób na stanowisko operatora maszyn introligatorskich.

    Obowiązki:

    - obsługa maszyn introligatorskich zależności od prowadzonego procesu
    - bieżąca kontrola jakości produktu w trakcie procesu produkcyjnego
    - dbałość maszyny
    - utrzymywanie porządku wokół stanowiska pracy
    - otwartość na rozwój
    - umiejętność samoorganizacji pracy

    Zapewniamy przyuczenie do zawodu: miesięczny instruktaż z zakresu obsługi maszyny.

    Pracownikom oferujemy:

    - stałą pracę w oparciu umowę o pracę
    - wynagrodzenie adekwatne do wkładu pracy i umiejętności, rosnące wraz
    z kompetencjami
    - bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej
    - grupowe ubezpieczenie na życie

    Mile widziane osoby z doświadczeniem na w/w stanowisku pracy. Oferty w postaci CV proszę składać z nazwą stanowiska w tytule na adres: rekrutacja@interdruk.com.pl

    Kontakt: tel: 25 740 34 53,,

  • Interdruk zatrudni na stanowisko: Introligator poligraficzny/ Praca dla kobiet

    Interdruk zatrudni na stanowisko: Introligator poligraficzny/ Praca dla kobiet (Nr ogł. 482394) dodano 2021-10-25

    W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kobiet do prostych prac ręcznych na stanowisko Introligator poligraficzny.

    Do obowiązków pracownika należeć będzie wykonywanie powierzonych prac manualnych na introligatorni tj.:

    - składanie,
    - insertowanie,
    - zbieranie,
    - klejenie

    Pracownikom oferujemy:

    - stałą pracę w oparciu umowę o pracę
    - bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej
    - grupowe ubezpieczenie na życie
    - premia za brak absencji

    Oferty w postaci CV proszę składać z nazwą stanowiska w tytule na adres: rekrutacja@interdruk.com.pl

    Kontakt: tel: 25 740 34 53,,

  • Specjalista ds. Sprzedaży i Zarządzania Produktami

    Specjalista ds. Sprzedaży i Zarządzania Produktami (Nr ogł. 482393) dodano 2021-10-25

    Brüggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych, musli i batonów. Współpracujemy z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    Do naszego zakładu produkcyjnego w Wildze, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Sprzedaży i Zarządzania Produktami
    Dział Sprzedaży

    Miejsce pracy: Wilga (pow. garwoliński)

    Zakres obowiązków:
    • Kompleksowa obsługa klientów:
    - Koordynacja przepływu informacji pomiędzy firmą a klientami.
    - Wystawiane faktur VAT, faktur korygujących, not obciążeniowych.
    - Wyjaśnianie przeterminowanych płatności
    - Prognozowanie sprzedaży w zakresie przydzielonych klientów (APO).
    - Przygotowanie kompleksowej dokumentacji w zakresie realizacji dostaw, we współpracy z pozostałymi działami i zewnętrznymi instytucjami.
    - Wprowadzanie i aktualizacja danych w zakresie klientów, produktów i warunków handlowych do systemu SAP.
    • Koordynacja wdrażania nowych produktów.
    • Monitorowanie rynku w zakresie produktów konkurencji oraz pojawiających się nowości.
    • Koordynacja procesu reklamacyjnego.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    • Wykształcenie wyższe lub student (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, administracja itp.).
    • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w sprzedaży i obsłudze klienta (preferowany sektor private label).
    • Bardzo dobra znajomość MS Office – szczególnie Excel.
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
    • Proaktywność, dokładność.
    • Umiejętność pracy w zespole i pod presja czasu.

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
    • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach.
    • Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne wejścia na basen oraz deputaty produktowe.

    Kontakt: tel: +48 721 242 433, email: hr@brueggen.com

  • Stażysta w dziale Controlling & Finance

    Stażysta w dziale Controlling & Finance (Nr ogł. 482392) dodano 2021-10-25

    Brueggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych w sektorze private label
    na rynku europejskim. W Polsce działamy od 1999 roku i w chwili obecnej do naszego zakładu produkcyjnego w Wildze, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Stażysta w dziale Controlling & Finance

    Miejsce pracy: Wilga (pow. garwoliński)

    Oferujemy:
    • Staż refundowany przez Urząd Pracy w dziale Controllingu, minimum 6 miesięcy;
    • Wsparcie doświadczonych specjalistów podczas wdrożenia;
    • Udział w ciekawych projektach, szkolenia wewnętrzne;
    • Możliwość zdobycia cennych doświadczeń w obszarze Controllingu;
    • Możliwość poznania międzynarodowej organizacji, jej struktury, specyfiki działania, zasad i wartości;

    Kluczowe zadania:
    • Wsparcie w pracach administracyjnych;
    • Weryfikacja danych podstawowych w systemie SAP;
    • Przygotowywanie prekalkulacji produktów;
    • Opracowywanie w workflow nowych materiałów w systemie SAP;
    • Wsparcie w przygotowywaniu danych ad-hoc dla team’u controllingowego;
    • Przygotowywanie raportów controllingowych w Excel według ustalonych wzorów;

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    • Wykształcenie min. Średnie (mile widziane kierunki ekonomiczne)
    • Znajomość środowiska MS Office, głównie excel
    • Zdolności analityczne, dokładność, skrupulatność,
    • Otwartość na nowe zadania,
    • Umiejętność pracy w zespole,
    • Chęć rozwoju w obszarze controllingu finansowego



    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem „Stażysta” na adres: HR@brueggen.com

    Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

    Kontakt: tel: +48 721 242 433, email: HR@brueggen.com

  • Asystent/-ka Zarządu Brueggen Polska Sp. z o.o.

    Asystent/-ka Zarządu Brueggen Polska Sp. z o.o. (Nr ogł. 482391) dodano 2021-10-25

    Brüggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych, musli i batonów. Współpracujemy z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Asystent/-ka Zarządu

    Miejsce pracy: Wilga (pow. garwoliński)

    Główne obowiązki:
    • Koordynacja działań administracyjno-organizacyjnych wspierających codzienne obowiązki Zarządu.
    • Zarządzanie kalendarzem spotkań zewnętrznych i wewnętrznych.
    • Zapewnienie sprawnego i terminowego procesowania dokumentów.
    • Organizacja wyjazdów służbowych.
    • Koordynowanie spotkań biznesowych.
    • Przygotowywanie danych, prezentacji.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
    • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) lub niemieckiego.
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
    • Zdolności organizacyjne i umiejętność rozwiązywania problemów.
    • Profesjonalizm i samodzielność w działaniu.
    • Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
    • Czynne prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
    • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach.
    • Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, oraz inne benefity pozapłacowe

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem „Asystent/-ka Zarządu” na adres: HR@brueggen.com

    Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

    Kontakt: tel: +48 721 242 433, email: HR@brueggen.com

  • Operator Maszyn Produkcyjnych / Pakujących

    Operator Maszyn Produkcyjnych / Pakujących (Nr ogł. 482390) dodano 2021-10-25

    BRÜGGEN POLSKA SP. Z O.O.

    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych, musli i batonów. Współpracujemy z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.

    W naszym zakładzie produkcyjnym w Celejowie (gmina Wilga),
    oferujemy pracę na stanowiskach m.in.:

    OPERATOR MASZYN
    • Obsługa oraz kontrola parametrów maszyn pakujących/produkcyjnych,
    • Nadzór nad procesem pakowania/produkcji zgodnie ze zleceniem produkcyjnym oraz wypełnianie raportów,
    • Nadzorowanie pracy obsady danej maszyny

    OPERATOR ZASYPU
    • Obsługa maszyn, systemu przenośników wibracyjnych, bębnów mixujących,
    • Rozliczanie produkcji oraz materiałów zużytych podczas zlecenia pakowania,
    • Zasypywanie surowca zgodnie ze zleceniem.

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie
    • Pracę w systemie zmianowym (3 dni od godz. 6:00 do 18:00; 3 dni wolne; 3 noce od godz. 18:00 do 6:00; 3 dni wolne), również w weekendy.
    • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia
    • Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne wejścia na basen, deputaty produktowe, bony świąteczne.


    NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA!!!
    GWARANTUJEMY SZKOLENIA WDRAŻAJĄCE!!!

    Kontakt: tel: +48 721 242 433, email: HR@brueggen.com

  • Magazynier- Zapewniamy kurs Operatora Wózków Widłowych (UDT)

    Magazynier- Zapewniamy kurs Operatora Wózków Widłowych (UDT) (Nr ogł. 482388) dodano 2021-10-25

    Brüggen Polska Sp. z o.o.

    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych, musli i batonów. Współpracujemy z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    Do naszego zakładu produkcyjnego w Wildze, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Magazynier
    (nie wymagamy uprawnień)

    Miejsce pracy: Wilga (pow. garwoliński)

    Oferujemy:
    • Kurs na operatora wózków widłowych wraz z egzaminem UDT refundowany przez firmę
    • Umowę o pracę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
    • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach.
    • Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczną, bezpłatne wejścia na basen, deputaty produktowe, bony świąteczne.

    Główne obowiązki:
    • Bieżąca realizacja zadań związanych z zapewnieniem surowców i materiałów do pakowania dla działów produkcji; odbiór towarów gotowych, odpadów oraz zwrotów poprodukcyjnych i rozmieszczanie towarów w magazynie.
    • Rozładunki i załadunki samochodów dostawczych.
    • Obsługa regałów – wstawianie i wystawianie palet zgodnie z zasadami gospodarki magazynowej.
    • Księgowanie w systemie wykonanych ruchów magazynowych.
    • Obsługa wózków widłowych i ich eksploatacja (zgłaszanie usterek, wymiana butli gazowej).
    • Pobieranie prób dostarczonych surowców.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    • Uprawnienia do obsługi i kierowania wózkami widłowymi- mile widziane.
    • Wykształcenie minimum zawodowe.
    • Gotowość do szkolenia z obsługi i kierowania wózkami widłowymi.
    • Gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy (3 dni od godz. 6:00 do godz. 18:00; 3 dni wolne; 3 noce od godz. 18:00 do godz. 6:00; 3 dni wolne).
    • Motywacja do pracy.

    Kontakt: tel: +48 721 242 433, email: HR@brueggen.com

  • Praca na magazynie stawka do 24,50 zł/h (Nr ogł. 482387) dodano 2021-10-25

    Praca na magazynie – zorganizowany transport!

    Szukasz elastycznego zatrudnienia, niewymagającego doświadczenia? Mamy dla Ciebie super ofertę, w firmie kosmetycznej w Garwolinie.

    Aktualnie rekrutujemy do magazynu :
    KOMPLETACJA ZAMÓWIEŃ
    - dostarczanie produktów na linię kompletacji,
    - obsługa skanera ręcznego

    Co możemy Ci zagwarantować?
    • stawkę godzinową: do 24,50 zł/h brutto
    • umowę o pracę tymczasową z pełnymi składkami
    • comiesięczne premie
    • tani transport – od 2 do 4 zł dziennie w zależności od trasy
    • pracę w nowoczesnej fabryce
    • kawa i herbata dostępne w stołówce, możliwość zakupu ciepłego posiłku
    • bony i zniżki na kosmetyki!

    Czego oczekujemy?
    • dyspozycyjności od zaraz
    • zaangażowania, sumienności i zdolności manualnych

    Interesujące? Wyślij do nas SMS o treści „SZUKAM PRACY”  797-185-996 ODDZWONIMY!
    ---
    Chcemy żebyś wiedział, że Administratorem Danych Osobowych jest OTTO Work Force Europe sp. z o.o. ul. 1 Maja 3-5, 45-068 Opole, KRS 0000362818, NIP 8961507000, Regon 021326515, KRAZ 11500. Twoje dane będą przetwarzane przez Administratora Danych Osobowych dla potrzeb rekrutacji, tj. w procesie wyszukiwania odpowiednich kandydatów do zatrudnienia lub zarekomendowania ich naszym klientom. Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na stronie OTTO.

    Kontakt: tel: 506 954 793, email: ptkaczewski@ottoworkforce.eu

  • Spawacz

    Spawacz (Nr ogł. 482386) dodano 2021-10-25

    SPAWACZ

    Bezpłatny dojazd na wybranych trasach

    Miejsce pracy:
    OZIEMKÓWKA 57A

    Opis stanowiska:
    Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za spawanie konstrukcji metalowych (np. furtka, brama, przęsło) oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji.

    Wymagania:
    • Uprawnienia spawalnicze,
    • Gotowości do pracy zmianowej (6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00),
    • Chęć do nauki,
    • Doświadczenie w pracy spawacza.

    Oferujemy:
    • Pierwszą umowę o pracę już na maksymalny czas określony,
    • Solidną podstawę wynagrodzenia plus możliwości premiowe,
    • Możliwość dołączenia do prywatnej opieki zdrowotnej (pakiety medyczne)
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
    • Motywacyjne programy pracownicze,
    • Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie,
    • Możliwość zmierzenia się z nowymi wyzwaniami w ciekawym zespole ludzi,
    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie o zasięgu międzynarodowym.

    Obowiązek informacyjny RODO: https://www.polargos.pl/pl/rodo.

    Telefon kontaktowy: 668-644-171.

    więcej szczegółów zostanie przedstawionych na spotkaniu.

    Kontakt: tel: 66864417, email: oziemkowka@polargos.pl