Ogłoszenia Praca [668] [DODAJ OGŁOSZENIE]

Masz firmę? Zapoznaj się z ofertą reklamową Kuriera Garwolińskiego!
Wyszukaj ogłoszenie:   
Dadta dodania ogłoszenia od do
  • Staż w Dziale Jakości

    Staż w Dziale Jakości (Nr ogł. 516286) dodano 2024-09-12

    Brueggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    Aktualnie poszukujemy kandydatów na:
    Staż w Dziale Jakości
    Miejsce pracy: Celejów (Wilga)
    Twoje obowiązki:
    • Wsparcie Działu Jakości w bieżących zadaniach.
    • Wsparcie w przeprowadzaniu codziennych paneli sensorycznych.
    • Weryfikacja specyfikacji produktów.
    • Przygotowywanie kart produkcji dla poszczególnych zleceń.
    Oczekiwania wobec kandydatów:
    • Wykształcenie wyższe lub student (preferowane kierunki: technologia żywności i żywienie człowieka).
    • Znajomość pakietu MS Office 365
    • Otwartość oraz umiejętność pracy z ludźmi.
    • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
    Oferujemy:
    • Zatrudnienie na staż zawodowy przez Powiatowego Urzędu Pracy
    • Staż w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze administracyjnym.
    • Deputaty produktowe.

    Więcej ofert na stronie: www.brueggen.com.pl w zakładce PRACA
    Aplikuj online lub wyślij CV z nazwą stanowiska na adres e-mail.

    Kontakt: tel: 0721242433, email: hr@brueggen.com

  • Inżynier ds. Wsparcia Systemów Produkcyjnych

    Inżynier ds. Wsparcia Systemów Produkcyjnych (Nr ogł. 516285) dodano 2024-09-12

    Brueggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego zakładu produkcyjnego w Wildze poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Inżynier ds. Wsparcia Systemów Produkcyjnych

    Główne obowiązki:
    •Prowadzenie projektów w tym związanych z wdrażaniem i rozwojem systemu MES. Planowanie, harmonogramowanie i monitorowanie postępów prac.
    •Konfiguracja oraz integracja we współpracy z IT systemów MES z innymi systemami informatycznymi funkcjonującymi w organizacji.
    •Współpraca wewnątrz organizacji w celu zapewnienia, że system MES spełnia wymagania operacyjne.
    •Zbieranie i analiza danych mających na celu optymalizację procesów produkcyjnych, identyfikację problemów oraz wdrażanie rozwiązań poprawiających efektywność.
    •Diagnozowanie i naprawa problemów technicznych w obszarze MES.
    •Testowanie nowych funkcjonalności i rozwiązań.
    •Przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników systemów MES.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    •Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: automatyka, informatyka, zarządzania produkcją lub pokrewne.
    •Praktyczna znajomość systemów MES, doświadczenie w środowisku produkcyjnym oraz w pracy z systemami ERP i SCADA.
    •Minimum 2-letnie doświadczenie w roli osoby odpowiedzialnej za utrzymanie i rozwój systemu MES.
    •Znajomość programowania, baz danych oraz technologii sieciowych.
    •Znajomość aspektów związanych z przemysłem 4.0.
    •Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zdolności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
    •Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie.

    Oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Możliwość rozwoju zawodowego.
    • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach.
    • Przyjazną atmosferę pracy.
    • Grupowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne wejścia na basen oraz deputaty produktowe.

    Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez zakładkę Kariera
    www.brueggen.com.pl lub przesyłanie CV z dopiskiem „Inżynier ds. Wsparcia Systemów Produkcyjnych ” na adres mailowy.

    Kontakt: tel: 722221182, email: hr@brueggen.com

  • Specjalista/ka ds. Ochrony Środowiska

    Specjalista/ka ds. Ochrony Środowiska (Nr ogł. 516284) dodano 2024-09-12

    Brueggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego zakładu produkcyjnego w Wildze poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Specjalista/ka ds. Ochrony Środowiska

    Zakres obowiązków:
    • Pełnienie funkcji użytkownika głównego i prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO.
    • Sporządzanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji oraz procedur z zakresu ochrony środowiska.
    • Nadzór nad zawieraniem i wykonaniem umów o odbiór odpadów.
    • Współpraca z organizacjami odzysku i podmiotami zajmującym się wyliczaniem opłaty środowiskowej oraz konstruowaniem sprawozdań do KOBIZE.
    • Składanie sprawozdań do właściwych organów administracji publicznej w zakresach wynikających z przepisów prawa (Gospodarka odpadami, Korzystanie ze środowiska, Emisje – KOBIZE).
    • Prowadzenie działań wskazanych w zezwoleniach oraz środowiskowy monitoring nad ich zgodnością.
    • Udział w realizacji polityki ochrony środowiska firmy.
    • Współpraca z działami wewnętrznymi firmy w celu podnoszenia świadomości w obszarze OŚ.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    • Dwuletnie Doświadczenie na podobnym stanowisku – najlepiej w firmie produkcyjnej.
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z ochroną środowiska.
    • Praktyczna znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska.
    • Umiejętność tworzenia i aktualizacji standardów ochrony środowiska.
    • Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy.
    • Otwartość, komunikatywność, inicjatywa i zaangażowanie.
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego - mile widziana.
    • Dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office.

    Oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Możliwość rozwoju zawodowego.
    • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach.
    • Przyjazną atmosferę pracy.
    • Grupowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne wejścia na basen oraz deputaty produktowe.

    Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez zakładkę Kariera
    www.brueggen.com.pl lub przesyłanie CV z dopiskiem „Specjalista/ka ds. Ochrony Środowiska” na adres mailowy.

    Kontakt: tel: 722221182, email: hr@brueggen.com

  • Asystent/-ka Zarządu

    Asystent/-ka Zarządu (Nr ogł. 516283) dodano 2024-09-12

    Brueggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego zakładu produkcyjnego w Wildze poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Asystent/-ka Zarządu

    Główne obowiązki:
    • Koordynacja działań administracyjno-organizacyjnych wspierających codzienne obowiązki Zarządu.
    • Zarządzanie kalendarzem spotkań zewnętrznych i wewnętrznych.
    • Zapewnienie sprawnego i terminowego procesowania dokumentów.
    • Organizacja wyjazdów służbowych.
    • Koordynowanie spotkań biznesowych.
    • Przygotowywanie danych, prezentacji.
    • Wsparcie w realizacji innych zadań usprawniających zarządzanie firmą.
    • Współpraca z innymi działami zapewniająca płynny przepływ informacji.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
    • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - warunek konieczny.
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
    • Zdolności organizacyjne i umiejętność rozwiązywania problemów.
    • Profesjonalizm i samodzielność w działaniu.
    • Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
    • Czynne prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
    • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach.
    • Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne wejścia na basen, deputaty produktowe.


    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem „Asystent/-ka Zarządu” na adres: HR@brueggen.com lub aplikację przez stronę kariera www.brueggen.com.pl

    Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

    Kontakt: tel: 722221182, email: hr@brueggen.com

  • Automatyk

    Automatyk (Nr ogł. 516282) dodano 2024-09-12

    Brueggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.

    Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    (Młodszy) Automatyk

    Zakres obowiązków:
    • Zapewnienie sprawnego działania urządzeń poprzez: bieżące i okresowe konserwacje oraz naprawy.
    • Szybkie i skuteczne diagnozowanie i usuwanie bieżących usterek technicznych w zakresie układów elektrycznych, automatyki i sterowania.
    • Wykonywanie działań prewencyjnych zgodnie z założonym harmonogramem.
    • Modyfikowanie istniejących i wykonywanie nowych instalacji elektrycznych oraz systemów sterowania.
    • Zgłaszanie pomysłów usprawnień i projektów optymalizacyjnych.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    • Wykształcenie min. średnie kierunkowe (Automatyka, Mechatronika lub pokrewne).
    • Znajomość układów automatyki przekaźnikowo-stykowej.
    • Umiejętność interpretacji dokumentacji technicznej i technologicznej w tym schematów elektrycznych.
    • Znajomość zagadnień automatyki przemysłowej ze szczególnym uwzględnieniem układów napędowych opartych na falownikach i serwonapędach (Siemens, SEW, Danfoss).
    • Dokładność, samodzielność, komunikatywność.
    • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
    • Gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy (3 dni: 6:00 - 18:00; 3 dni wolne; 3 noce: 18:00 - 6:00; 3 dni wolne).

    Mile widziane:
    • Absolwent lub student ostatnich lat (kierunek Automatyka, Mechatronika lub pokrewne),
    • Doświadczenie w diagnostyce przyczyn awarii, naprawie maszyn i urządzeń,
    • Uprawnienia SEP energetyczne i gazowe,
    • Umiejętność programowania i diagnostyki sterowników PLC,
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

    Oferujemy:
    • Umowę o pracę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
    • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez program szkoleń.
    • Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne wejścia na basen, deputaty produktowe, świąteczne bony.

    Więcej ofert na stronie: www.brueggen.com.pl w zakładce PRACA
    Aplikuj online lub wyślij CV z nazwą stanowiska na adres e-mail.

    Kontakt: tel: 722221182, email: hr@brueggen.com

  • Elektryk

    Elektryk (Nr ogł. 516281) dodano 2024-09-12

    Brueggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Elektryk

    Główne obowiązki:
    •Konserwacja i przegląd maszyn i urządzeń technicznych, elektrycznych oraz ciśnieniowych zainstalowanych na terenie fabryki,
    •Wykonywanie bieżących napraw oraz usuwanie awarii maszyn,
    •Prowadzanie dokumentacji związanej z dokonanymi naprawami i przeglądami,
    •Wykonywanie zleconych modernizacji elektrycznych,
    •Kontrola stanu urządzeń pod kątem elektrycznym,
    •Dbanie o czystość i porządek na terenie warsztatu oraz w obrębie naprawianych urządzeń,
    •Aktywne uczestnictwo w proponowaniu rozwiązań,
    •Przestrzeganie przepisów BHP, HACCP.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    •Wykształcenie minimum średnie techniczne (kierunki: elektryka, automatyka lub pokrewne),
    •Uprawnienia SEP elektryczne do 1 kV,
    •Znajomość urządzeń elektrycznych i energetycznych,
    •Umiejętność czytania rysunku technicznego i schematów elektrycznych,
    •Duża motywacja do pracy,
    •Umiejętność współpracy, otwartość,
    •Umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów,
    .
    Mile widziane:
    •Wiedza praktyczna z zakresu systemów sterowania maszynami,
    •Doświadczenie w diagnostyce przyczyn awarii; naprawie maszyn i urządzeń w zakresie elektrycznym,
    •Uprawnienia SEP energetyczne i gazowe.

    Oferujemy:
    •Praca pn-pt 06:00-14:00,
    •Umowę o pracę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie,
    •Możliwość rozwoju umiejętności praktycznych,
    •Pracę i szkolenia pod okiem doświadczonych ekspertów pionu technicznego,
    •Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
    •Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne wejścia na basen, deputaty produktowe, bony świąteczne.

    Kontakt: tel: 722221182, email: hr@brueggen.com

  • Mechanik

    Mechanik (Nr ogł. 516280) dodano 2024-09-12

    Brueggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Mechanik

    Zakres obowiązków:
    • Konserwacja i przegląd maszyn i urządzeń zainstalowanych na terenie fabryki,
    • Wykonywanie bieżących napraw oraz usuwanie awarii maszyn,
    • Prowadzanie dokumentacji związanej z dokonanymi naprawami i przeglądami
    • Wykonywanie zleconych modernizacji - mechanicznych,
    • Kontrola stanu urządzeń pod kątem mechanicznym,
    • Modernizacja konstrukcji metalowych, zgodnie z wytycznymi,
    • Właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia, narzędzi, materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych,
    • Aktywne uczestnictwo w proponowaniu technicznych rozwiązań,
    • Przestrzeganie przepisów BHP, HACCP.

    Oczekiwania wobec kandydatów:

    • Wykształcenie minimum zawodowe kierunki mechanika lub pokrewne,
    • Minimum roczne doświadczenie w obszarze prac remontowych i utrzymaniu ruchu maszyn i urządzeń,
    • Znajomość urządzeń i instalacji zakładu,
    • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej,
    • Mile widziane uprawnienia spawalnicze,
    • Umiejętność spawania metoda TIG, MIG/MAG
    • Duża motywacja do pracy,
    • Umiejętność współpracy, otwartość,
    • Umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów,
    • Zainteresowania techniczne.

    Oferujemy:
    • Umowę na zastępstwo w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
    • Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne wejścia na basen, deputaty produktowe, świąteczne bony.

    Więcej ofert na stronie: www.brueggen.com.pl w zakładce PRACA
    Aplikuj online lub wyślij CV z nazwą stanowiska na adres e-mail.

    Kontakt: tel: 722221182, email: hr@brueggen.com

  • Księgowa ds. rozliczeń podatku dochodowego CIT

    Księgowa ds. rozliczeń podatku dochodowego CIT (Nr ogł. 516279) dodano 2024-09-12

    Brueggen Polska Sp. z o.o.
    Jesteśmy wiodącym producentem płatków śniadaniowych musli oraz batonów, współpracującym z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą.
    Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Księgowa ds. rozliczeń podatku dochodowego CIT

    Zakres obowiązków:

    •Udział w przygotowywaniu rozliczeń związanych ze zwolnieniem podatkowym w ramach specjalnej strefy ekonomicznej.
    •Wsparcie przy weryfikacji ksiąg rachunkowych pod kątem podatku CIT.
    •Udział we wdrożeniu narzędzi wspomagających raportowanie zwolnienia podatkowego.
    •Wsparcie w sporządzaniu kalkulacji podatku dochodowego.
    •Sporządzanie raportów związanych ze zwolnieniem podatkowym.
    •Weryfikacja zgodności księgowań z obowiązującymi przepisami prawa - monitorowanie zmian w przepisach.
    •Udział w procesie zamknięcia miesiąca i roku obrotowego.
    •Udział w przygotowaniu rocznego sprawozdania finansowego
    oraz deklaracji podatkowej CIT.
    •Sporządzanie analiz ad hoc i raportów na potrzeby Zarządu.
    •Aktywne uczestnictwo w optymalizacji procesów księgowo-finansowych.

    Oczekiwania wobec kandydatów:
    •Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w księgowości, preferowane w firmie produkcyjnej.
    •Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość).
    •Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy PDOP.
    •Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel
    •Doświadczenie w rozliczeniach zwolnienia podatkowego w specjalnej strefie ekonomicznej będzie dodatkowym atutem.
    •Mile widziana znajomość języka angielskiego i/ lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
    •Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP / SAP.
    •Dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i zaangażowanie.
    •Odpowiedzialność oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
    •Umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków.

    Oferujemy:
    • Umowę na zastępstwo w rozwijającej się, międzynarodowej firmie.
    • Pakiet benefitów: grupowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bezpłatne wejścia na basen, deputaty produktowe, świąteczne bony.

    Więcej ofert na stronie: www.brueggen.com.pl w zakładce PRACA
    Aplikuj online lub wyślij CV z nazwą stanowiska na adres e-mail.

    Kontakt: tel: 722221182, email: hr@brueggen.com

  • Praca kelner / kelnerka

    Praca kelner / kelnerka (Nr ogł. 516278) dodano 2024-09-12

    Praca kelnerka/ kelner
    Jeżeli jesteś energiczny/a, uśmiechnięty/a, otwarty/a do ludzi być może to właśnie ty powinieneś dołączyć do naszej ekipy.

    Mile widziane doświadczenie, lecz jeżeli go nie nabyłeś ale masz predyspozycje my nauczymy cię wszystkiego.

    Praca w hotelowej restauracji lub przy obsłudze imprez okolicznościowych.
    Stawka dla ucznia lub studenta 28.10zł (na rękę). Dla osób nie posiadających statusu ucznia dobra stawka ustalana indywidualnie.

    Umowa zlecenie lub umowa o pracę (po okresie próbnym)

    Miejsce pracy: Wilga, pow. Garwoliński

    CV proszę wysyłać na nasz adres e-mail: restauracja@laswoda.pl

    Kontakt: tel: 601236108, email: restauracja@laswoda.pl

  • Pracownik Produkcji - prace manualne (Nr ogł. 516277) dodano 2024-09-12

    Poszukujemy osoby na stanowisko:
    Pracownik Produkcji - prace manualne
    Miejsce pracy: Wiązowna,

    Opis stanowiska:
    • Prace manualne polegające na składaniu, sklejaniu, montażu opakowań i standów wykonanych z papieru i tektury


    Wymagania:
    • Gotowość do pracy w systemie 4 brygadowym 12 godzinnym
    • Skrupulatność i umiejętność w pracy zespołowej

    Oferujemy:
    • Pracę w ramach umowy pracę,
    • Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta multisport, grupowe ubezpieczenie na życie PZU,



    Aplikacje prosimy wysyłać na adres kadry@ellert.pl lub dostarczyć osobiście do Drukarni Ellert ul. Nadrzeczna 17, 05-462 Wiązowna
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy.
    Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.).
    Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Drukarnia Ellert w Wiązownej , ul. Nadrzeczna 17.
    Dane będą przetwarzane dla potrzeb procesu rekrutacyjnego. Jednocześnie informujemy o prawie do dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

    Kontakt: email: kadry@ellert.pl

  • Praca w IT (Nr ogł. 516276) dodano 2024-09-12

    Poszukuję firmy informatycznej lub informatyka prowadzącego JDG do współpracy przy realizacji projektu IT dotyczącego konfiguracji urządzeń sieciowych. Więcej informacji przekażę drogą telefoniczną. Osoby zainteresowane proszę o kontakt.

    Kontakt: tel: 505 202 588,

  • Mobilny Informatyk (Nr ogł. 516275) dodano 2024-09-12

    Masz problem z komputerem? Zapraszam do skorzystania z mojej oferty. Naprawa sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja oprogramowania, serwery i sieci komputerowe, audyty bezpieczeństwa, backup i odzyskiwanie danych.
    Pomoc zdalna/możliwość dojazdu

    Kontakt: tel: 505 202 588,

  • Przedstawiciel Handlowy (Nr ogł. 516274) dodano 2024-09-12

    Zatrudnię osobę do przyuczenia lub z doświadczeniem na stanowisko przedstawiciel handlowy, branża klimatyzacja/wentylacja/rekuperacja/pompy ciepła.

    Więcej informacji pod numerem tel: 669-100-600 lub adres e-mail: grzegorz.dlugaszek@dorbud.net.pl

    Kontakt:

  • Witam szukam pracy pilnie (Nr ogł. 516273) dodano 2024-09-12

    Witam szukam pilnie pracy na stałe np jako pomocnik na budowie pomocnik przy wykończeniach lub jako pomoc kuchenna lub na magazynie lub na produkcji rozważę każdą propozycję pracy Garwolin i okolic i tylko stałej pracy a nie sezonowej

    Kontakt: tel: 515029703,

  • Mobilny Informatyk (Nr ogł. 516271) dodano 2024-09-12

    Masz problem z komputerem? Zapraszam do skorzystania z mojej oferty. Naprawa sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja oprogramowania, serwery i sieci komputerowe, audyty bezpieczeństwa, backup i odzyskiwanie danych.
    Pomoc zdalna/możliwość dojazdu

    Kontakt: tel: 721-736-533,

  • Wil-sad sp. z o.o. zatrudni spedytora/dyspozytora krajowego i międzynarodowego

    Wil-sad sp. z o.o. zatrudni spedytora/dyspozytora krajowego i międzynarodowego (Nr ogł. 516269) dodano 2024-09-12

    Wil-sad sp. z o.o. zatrudni dyspozytora/spedytora/logistyka
    Lokalizacja: Wicie 5, 08-470 Wilga

    Zakres obowiązków:
    - Koordynowanie przewozów w relacjach międzynarodowych ( ustalanie i monitorowanie pracy kierowców, dbałość o prawidłowe wykorzystanie podległej floty).
    - Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o jakość i terminowość usług transportowych.
    - Rozwiązywanie problemów związanych z przewozem towarów.
    - Raportowanie czynności pracy kierowców codziennych / tygodniowych / miesięcznych.
    - Praca z dokumentami transportowymi.
    - Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy.

    Wymagania:
    - Co najmniej roczne doświadczenie na ww stanowisku – warunek konieczny.
    - Znajomość zagadnień z zakresu spedycji i transportu międzynarodowego.
    - Zaangażowanie, samodzielność i przedsiębiorczość.
    - Otwartość i komunikatywność oraz decyzyjność.

    Kontakt:
    praca@wilsad.pl
    tel. 538 614 342

    Kontakt: tel: 538614342, email: praca@wilsad.pl

  • Praca jako wychowawca w placówce opiekiuńczo - wychowawczej (Nr ogł. 516268) dodano 2024-09-12

    Dyrektor Ośrodka Pomocy Dziecku „Zielone Izdebno” 1, przyjmie do pracy osobę na stanowisko wychowawca posiadającą wykształcenie wyższe licencjat lub wyższe magisterskie, kierunek: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia lub resocjalizacja, praca socjalna, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza.
    Umowa na zastępstwo (cały etat) na czas 4 miesięcy z możliwością przedłużenia
    Dużym atutem będzie posiadanie książeczki sanepidowskiej
    Praca w systemie zmianowym.

    CV proszę wysyłać na : poizdebno@wp.pl
    nr tel/ 25 682 94 08

    Kontakt: tel: 25 682 94 08, email: poizdebno@wp.pl

  • Monter szkła i konstrukcji aluminiowo -szklanych. (Nr ogł. 516266) dodano 2024-09-11

    Zatrudnię montera konstrukcji aluminiowo -szklanych i szkła. Umowa o pracę. Praca Garwolin i okolice.

    Kontakt: tel: 511547261,

  • Zatrudnię brygadzistę (Nr ogł. 516264) dodano 2024-09-11

    Firma sprzątająca zatrudni brygadzistę.
    Praca od poniedziałku do piątku. Umowa o pracę .
    Zapewniamy szkolenie .
    Więcej informacji pod numerem telefonu.

    Kontakt: tel: 534-672-065,

  • Praca przy kostce brukowej 512579797 (Nr ogł. 516262) dodano 2024-09-11

    Zatrudnię do pracy przy kostce brukowej.

    Kontakt: tel: 512579797, email: lbielecki@onet.eu