KurierGarwoliński.pl

budmar 2020

Ogłoszenia Praca > Dam pracę [385] [DODAJ OGŁOSZENIE]

Masz firmę? Zapoznaj się z ofertą reklamową Kuriera Garwolińskiego!
Wyszukaj ogłoszenie:   
Dadta dodania ogłoszenia od do
  • Praca w sklepie spożywczym (Nr ogł. 463991) dodano 2020-07-07

    Zatrudnię osobę do pracy w sklepie spożywczym na czas urlopowy.

    Możliwa dłuższa współpraca.

    Miejsce pracy Jaźwiny koło Pilawy.

    Więcej informacji pod nr telefonu: 506 722 946

    Kontakt: tel: 506 722 946, email: lukasz.barcikowski@o2.pl

  • Praca w Poradni Pedagogiczno-Psychologicznej (Nr ogł. 463987) dodano 2020-07-07

    W związku z dynamicznym rozwojem placówki Niepubliczna Specjalistyczna Poradnia Pedagogiczno- Psychologiczna w Garwolinie poszukuję psychologów, fizjoterapeutów i terapeuty integracji sensorycznej. Zapewniamy bardzo dobre warunki pracy i wysokie wynagrodzenie.
    CV prosimy przysyłać na adres:
    poradniaspecjalistyczna@interia.pl

    Kontakt: email: poradniaspecjalistyczna@interia.pl

  • Operator Maszyny Produkcyjnej

    Operator Maszyny Produkcyjnej (Nr ogł. 463983) dodano 2020-07-07

    Obecnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
    - Operator maszyny produkcyjnej

    Miejsce pracy – Mińsk Mazowiecki,

    Do zadań na tym stanowisku należeć będzie obsługa maszyny produkcyjnej oraz nadzorowanie wytwarzanego produktu zgodnie ze zleceniem produkcyjnym.

    Wymagania:
    - gotowość do pracy w systemie zmianowym (12 godzin)
    - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
    - chęć rozwijania swoich umiejętności
    - motywacja do pracy, odpowiedzialność
    - doświadczenie w pracy na stanowisku Operatora będzie dodatkowym atutem
    - wykształcenie min. średnie/zawodowe

    Oferujemy:
    - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    - wdrożenie pod opieką doświadczonego pracownika
    - bezpłatny dowóz pracowników na trasie Garwolin – Mińsk Mazowiecki oraz Siedlce - Mińsk Mazowiecki
    - prywatną opiekę medyczną dla pracowników oraz członków rodziny
    - możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników oraz członków rodziny
    - przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail: personalny@harperhygienics.com W treści maila proszę podać nazwę stanowiska.

    Aplikując do nas oświadcza Pani/Pan, że wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przesłanych w CV i liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na konkretne stanowisko przez Harper Hygienics S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000289345, NIP: 521-012-05-98. Przyjmuje Pani/Pan do wiadomości, że może w dowolnym momencie wycofać tę zgodę.
    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji w Harper Hygienics S.A. znajdzie Pani/Pan na stronie internetowej https://www.harperhygienics.com/praca/
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Kontakt: tel: 025 759 85 73, email: rekrutacja@harperhygienics.com



  • REKLAMA:
    baner autobaks

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego z językiem angelskim

    Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego z językiem angelskim (Nr ogł. 463982) dodano 2020-07-07

    Obecnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
    SPECJALISTA
    DS. OBSŁUGI KLIENTA EKSPORTOWEGO
    Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki

    Zakres obowiązków:

    • Zapewnienie najwyższych standardów bieżącej obsługi i utrzymywania kontaktów z kontrahentami Firmy.
    • Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań).
    • Bieżąca obsługa zamówień.
    • Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z wysyłką eksportową.
    • Dbanie o pełną i zgodną realizacje zamówień we współpracy z innymi działami firmy.
    • Wystawianie dokumentów niezbędnych do prawidłowej współpracy, koordynacja kompletacji wszystkich dokumentów.
    • Wystawianie oraz wysyłka faktur zgodnie z obowiązującymi warunkami handlowymi oraz wymaganiami klientów (m.in. faktur VAT, faktur korygujących, pro-form, zaliczkowych, przedpłatowych, faktur EDI). Weryfikacja oraz rozliczenie/opis merytoryczny faktur kosztowych.
    • Dbanie o poprawność wystawianych dokumentów, przestrzeganie instrukcji i procedur w tym zakresie.
    • Obsługa reklamacji.
    • Monitorowanie płatności.
    • Nadzorowanie odpraw eksportowych – kontakt z Urzędem Celnym.
    • Aktywna współpraca z aktualnymi partnerami.

    Nasze oczekiwania:

    • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Wykształcenie wyższe
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Znajomość procesów realizacji wysyłek exportowych
    • Umiejętność komunikacji i współpracy w zespole
    • Dokładność i samodzielność
    • Nastawienie na realizację celów

    W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności; system premiowy
    • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną; możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników; możliwość przystąpienia do programu sportowego i uzyskania karty umożliwiającej dostęp do obiektów sportowych; możliwość zakupu naszych produktów w sklepiku firmowym po atrakcyjnych cenach
    • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w ramach organizacji
    • Przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy

    Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: e-mail rekrutacja@harperhygienics.com
    Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest HARPER HYGIENICS S.A Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa. Moja zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie do wglądu do moich danych oraz możliwości ich poprawiania lub żądania ich usunięcia”

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Harper Hygienics S.A, z siedzibą w Warszawie: Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000289345, NIP: 521-012-05-98.
    Dane będą przetwarzane dla potrzeb procesu rekrutacyjnego.
    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    Kontakt: tel: 025 759 85 73, email: rekrutacja@harperhygienics.com

  • Specjalista ds. BHP

    Specjalista ds. BHP (Nr ogł. 463981) dodano 2020-07-07

    Obecnie poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
    SPECJALISTA DS. BHP
    Miejsce pracy: Mińsk Mazowiecki

    Zakres obowiązków:
    • Realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP
    • Prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami, udział w tworzeniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji z zakresu BHP
    • Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP w firmie
    • Przeprowadzanie postępowania powypadkowego oraz nadzór nad dokumentacją z zakresu BHP
    • Przeprowadzanie analiz i udział w ocenie ryzyka na stanowiskach pracy oraz ich aktualizacja
    • Prowadzenie szkoleń dla pracowników i podwykonawców z zakresu BHP
    • Prowadzenie audytów wewnętrznych z zakresu BHP
    • Współpraca z powiązanymi instytucjami zewnętrznymi
    • Zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji
    • Opracowywanie założeń oraz nadzór nad realizacją budżetu działu BHP
    • Organizowanie i przewodniczenie spotkaniom Komisji BHP
    • Przestrzeganie zasad bhp, ppoż., ochrony środowiska, wynikających z zarządzeń, procedur i instrukcji obowiązujących na danym stanowisku pracy
    • Nadzór na przestrzeganiem przyjętych zasad wynikających z dobrej praktyki produkcyjnej i dobrej praktyki higienicznej
    Nasze oczekiwania:

    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej – min. 4 lata
    • Wykształcenie wyższe kierunkowe
    • Uprawnienia w zakresie BHP i p.poż.
    • Aktualne szkolenie okresowe dla służb BHP
    • Znajomość przepisów BHP i umiejętność stosowania ich w praktyce
    • Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i prawa pracy
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Dokładność i samodzielność
    • Nastawienie na realizację celów

    W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności; system premiowy
    • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną; możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników; możliwość zakupu naszych produktów w sklepiku firmowym po atrakcyjnych cenach
    • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego w ramach organizacji
    • Przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy
    Osoby zainteresowane prosimy o kontakt: e-mail rekrutacja@harperhygienics.com, telefon +48 785 788 039, SMS o treści „praca BHP” na numer +48 785 788 039
    Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest HARPER HYGIENICS S.A Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa. Moja zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie do wglądu do moich danych oraz możliwości ich poprawiania lub żądania ich usunięcia”

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Harper Hygienics S.A, z siedzibą w Warszawie: Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000289345, NIP: 521-012-05-98.
    Dane będą przetwarzane dla potrzeb procesu rekrutacyjnego.
    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

    Kontakt: tel: 025 759 85 73, email: rekrutacja@harperhygienics.com

  • Monter wentylacji (Nr ogł. 463974) dodano 2020-07-07

    Zatrudnię montera wentylacji z doświadczeniem. Praca na terenie Warszawy od poniedziałku do piątku. Zapewniam dojazd. Osoby zainteresowane proszę o kontakt tel. 730 359 254

    Kontakt: tel: 730 359 254,

  • BRUKARZ Z DOŚWIADCZENIEM (Nr ogł. 463973) dodano 2020-07-07

    Poszukujemy brukarza z doświadczeniem. Oferujemy atrakcyjną stawkę godzinową i dobre warunki pracy. Praca głównie na terenie powiatu garwolińskiego.

    Kontakt: tel: 511999882, email: handel@starbruk.pl

  • PRACA (Nr ogł. 463966) dodano 2020-07-07

    Zatrudnię pracownika do remontów, dachy i inne prace budowlane. Bez nałogów i odpowiedzialnych. 693107120

    Kontakt: tel: 693107120 ,

  • (Nr ogł. 463965) dodano 2020-07-07

    Sprzedam slome w paczkach 3 zł sztuka laskarzew 510943067

    Kontakt: tel: 510943067,

  • Przedszkole zatrudni nauczycieli (Nr ogł. 463964) dodano 2020-07-07

    Nowoczesne, wyjatkowe przedszkole z oddziałami integreacyjnymi Akademia Sztuki
    Dziecięcej z nową siedzibą przy ul. Zamojskiej 4 w Garwolinie poszukuje specjalistów ( logopeda, psycholog, nauczyciel wychowania przedszkolnego).

    CV należy przesłać na adres:
    akademiasztukidzieciecej@gmail.com

    Kontakt: tel: 798456612

    Kontakt: tel: 798456612, email: akademiasztukidzieciecej@gmail.com

  • Konserwator/Pracownik gospodarczy (Nr ogł. 463960) dodano 2020-07-07

    Drukarnia Ellert Sp. z o.o. jest polską Drukarnią, działającą na rynku od 35 lat i zatrudniającą ponad 300 pracowników. Jesteśmy firmą, która w przeciągu ostatnich 4 lat dokonała wymiany parku maszynowego na najnowocześniejsze maszyny renomowanych producentów Heidelberg, KBA, BOBST. Dzięki czemu potrafimy wyróżnić się nie tylko na rodzimym rynku poligraficznym, ale również zagranicznym.

    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    KONSERWATOR
    Nr ref: KW/ 2020
    Miejsce pracy: Wiązowna


    Opis stanowiska:
    • Dbanie o utrzymanie ładu i porządku w budynku i na terenie zakładu
    • Wykonywanie prac naprawczych i remontowych
    • Dbanie o segregacje odpadów produkcyjnych
    • Utrzymanie w czystości, chodników, trawników i otoczenia budynków
    • Dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia pracy;

    Wymagania:
    • Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
    • Praca zmianowa

    Oferujemy:
    • Pracę w ramach umowy o pracę,
    • Pakiet Benefitów: Opieka Medyczna i Karty Multisport,
    • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
    • Przyjazną atmosferę w pracy.

    Jeżeli jesteś zainteresowany rozwijaniem swoich umiejętności organizacyjnych i nie boisz się wyzwań prześlij swoje CV na adres kadry@ellert.pl lub dostarcz osobiście do Drukarni Ellert Nadrzeczna 17, 05-462 Wiązowna
    Prosimy aby w tytule maile wpisać numer referencyjny podany w ogłoszeniu.
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy.
    Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.).
    Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Drukarnia Ellert w Wiązownej , ul. Nadrzeczna 17.
    Dane będą przetwarzane dla potrzeb procesu rekrutacyjnego. Jednocześnie informujemy o prawie do dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

    Kontakt: email: kadry@ellert.pl

  • Pracownik produkcji- transport wewnętrzny (Nr ogł. 463958) dodano 2020-07-07

    Drukarnia Ellert Sp. z o.o. działającą na rynku od 35 lat i zatrudniającą ponad 300 pracowników poszukuje osoby na stanowisko:
    Pracownik Transportu Wewnętrznego
    Nr ref : PTW/19
    Miejsce pracy: Wiązowna

    Opis stanowiska:
    • Przewożenie półproduktów i wyrobów gotowych pomiędzy stanowiskami pracy
    • Dbałość o zasilanie procesów w materiały i komponenty niezbędne do produkcji
    • Utrzymywanie porządku w obszarach pól odstawczych i regałów magazynowych
    • Konserwacja wózków transportowych

    Wymagania:
    • Dynamika w działaniu,
    • Umiejętność współpracy z zespołem,
    • Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
    • Zaangażowanie i sumienność,

    Oferujemy:
    • Pracę w ramach umowy pracę,
    • Pakiet Benefitów: Opieka Medyczna i Karta Multisport,
    • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
    • Przeszkolenie z zakresu wykonywanych obowiązków,
    • Przyjazną atmosferę i bardzo dobre warunki pracy,

    Aplikacje prosimy wysyłać na adres kadry@ellert.pl lub dostarczyć osobiście do Drukarni Ellert ul. Nadrzeczna 17, 05-462 Wiązowna
    Prosimy aby w tytule maile wpisać numer referencyjny podany w ogłoszeniu.
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy.
    Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.).
    Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Drukarnia Ellert w Wiązownej , ul. Nadrzeczna 17.
    Dane będą przetwarzane dla potrzeb procesu rekrutacyjnego. Jednocześnie informujemy o prawie do dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

    Kontakt: email: kadry@ellert.pl

  • Magazynier (Nr ogł. 463956) dodano 2020-07-07

    Drukarnia Ellert Sp. z o.o. jest polską firmą, działającą na rynku od 35 lat i zatrudniającą ponad 300 pracowników. Jesteśmy firmą, która w przeciągu ostatnich lat dokonała wymiany parku maszynowego na najnowocześniejsze maszyny renomowanych producentów dzięki czemu wyróżniamy się nie tylko na rodzimym rynku poligraficznym, ale również zagranicznym.

    Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Magazynier
    Nr ref: MG/3/2020
    Miejsce pracy: Wiązowna, powiat otwocki

    Opis stanowiska:
    • przyjmowanie i wydawanie towarów dostarczanych do magazynu,
    • przygotowanie towaru do wysyłki,
    • uczestnictwo w rozładunkach i załadunkach.

    Wymagania:
    • dyspozycyjność - gotowość do pracy trzy zmianowej,
    • sumienność, dokładność, odpowiedzialność,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • uprawnienia do obsługi wózków widłowych,
    • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:
    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • Przeszkolenie z zakresu wykonywanych obowiązków,
    • Pakiet Benefitów: Opieka Medyczna i Karty Multisport,
    • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
    • przyjazną atmosferę pracy,

    Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy kadry@ellert.pl lub dostarczyć osobiście do biura mieszczącego się w Wiązownej ul. Nadrzeczna 17

    Dziękujemy za wpisanie nr ref. w tytule maila.
    Zastrzegamy sobie kontakt wyłącznie z wybranymi kandydatami.
    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania

    Kontakt: email: kadry@ellert.pl

  • FIRMA LECHPOL POSZUKUJE PRACOWNIKA DZIAŁU SPRZEDAŻY B2B

    FIRMA LECHPOL POSZUKUJE PRACOWNIKA DZIAŁU SPRZEDAŻY B2B (Nr ogł. 463955) dodano 2020-07-07

    FIRMA LECHPOL POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO

    PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY B2B


    Miejsce pracy: Miętne k. Garwolina

    Nr Ref.: sprzedaż/2020



    Główne zadania:

    - utrzymywanie relacji handlowych z kontrahentami,
    - doradztwo w zakresie oferowanych produktów,
    - analiza rynku,
    - pozyskiwanie nowych partnerów handlowych w kanale B2B,
    - umawianie i odbywanie rozmów telefonicznych oraz bezpośrednich spotkań z klientami.

    Wymagania:

    - znajomość branży elektronicznej, komputerowej,
    - doświadczenie na podobnym stanowisku,
    - bardzo dobra znajomość pakietu Office,
    - skuteczność w działaniu,
    - odpowiedzialność i dobra organizacja czasu pracy,
    - umiejętność szybkiego uczenia, chęć zdobywania nowych doświadczeń,
    - umiejętność komunikacji na poziomie sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta B2B,
    - prawo jazdy kategorii B,
    - dyspozycyjność związana z wyjazdami na spotkania z klientami - co najmniej dwa razy w miesiącu.

    Oferujemy:

    - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
    - prywatną opiekę medyczną,
    - interesującą pracę w przyjaznej atmosferze,
    - możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.


    Na oferty zawierające CV i list motywacyjny czekamy pod adresem: praca@lechpol.pl

    Prosimy o wpisanie w tytule maila numeru referencyjnego.

    Przesłanie niniejszej aplikacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Lechpol Electronics Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.k. z siedzibą w Miętnem, ul. Garwolińska 1, 08-400 Garwolin. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania lub usunięcia poprzez wiadomość mailową na adres praca@lechpol.pl.

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

    Kontakt: email: praca@lechpol.pl

  • FIRMA LECHPOL POSZUKUJE PRACOWNIKA DZIAŁU SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    FIRMA LECHPOL POSZUKUJE PRACOWNIKA DZIAŁU SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO (Nr ogł. 463954) dodano 2020-07-07

    FIRMA LECHPOL POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO

    PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO



    Miejsce pracy: Miętne k. Garwolina

    Nr Ref.: S/DE/2020



    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – WARUNEK KONIECZNY,
    - znajomość pakietu Office,
    - skuteczność w działaniu,
    - odpowiedzialność i dobra organizacja czasu pracy,
    - umiejętność szybkiego uczenia, chęć zdobywania nowych doświadczeń.

    Główne zadania:
    - tłumaczenie tekstów na język niemiecki,
    - tworzenie tekstów marketingowych w języku niemieckim,
    - obsługa platformy sprzedażowej w j. niemieckim.


    Oferujemy:
    - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    - codzienny kontakt z językiem niemieckim
    - interesującą pracę w przyjaznej atmosferze,
    - możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.

    Na oferty zawierające CV i list motywacyjny czekamy pod adresem: praca@lechpol.pl

    Prosimy o wpisanie w tytule maila numeru referencyjnego.

    Przesłanie niniejszej aplikacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Lechpol Electronics Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.k. z siedzibą w Miętnem, ul. Garwolińska 1, 08-400 Garwolin. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania lub usunięcia poprzez wiadomość mailową na adres praca@lechpol.pl.

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

    Kontakt: email: praca@lechpol.pl

  • FIRMA LECHPOL POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO - MAGAZYNIER-KONTROLA ZAMÓWIEŃ

    FIRMA LECHPOL POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO - MAGAZYNIER-KONTROLA ZAMÓWIEŃ (Nr ogł. 463953) dodano 2020-07-07

    FIRMA LECHPOL POSZUKUJE OSÓB, KTÓRE CHCĄ TRWALE ZWIĄZAĆ SWOJĄ KARIERĘ ZAWODOWĄ Z DZIAŁEM LOGISTYKI NA STANOWISKU

    MAGAZYNIER – KONTROLA ZAMÓWIEŃ

    Miejsce pracy: Miętne k. Garwolina

    Nr Ref.: magazyn-kontrola / 2020


    Główne zadania:
    - kompletacja zamówień
    - kontrola zamówień
    - konfekcjonowanie towaru

    Wymagania:
    - wykształcenie min. zawodowe
    - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    - dyspozycyjność
    - sumienność w wykonywaniu obowiązków
    - praca w systemie zmianowym (6:00-14:00 / 14:00-22:00)

    Mile widziane:
    - otwartość na rozwój


    Na oferty zawierające CV i list motywacyjny czekamy pod adresem: praca@lechpol.pl


    Prosimy o wpisanie w tytule maila numeru referencyjnego.


    Przesłanie niniejszej aplikacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Lechpol Electronics Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.k. z siedzibą w Miętnem, ul. Garwolińska 1, 08-400 Garwolin. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania lub usunięcia poprzez wiadomość mailową na adres praca@lechpol.pl.

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

    Kontakt: email: praca@lechpol.pl

  • FIRMA LECHPOL POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO - MAGAZYNIER

    FIRMA LECHPOL POSZUKUJE KANDYDATÓW NA STANOWISKO - MAGAZYNIER (Nr ogł. 463952) dodano 2020-07-07

    FIRMA LECHPOL POSZUKUJE OSÓB, KTÓRE CHCĄ TRWALE ZWIĄZAĆ SWOJĄ KARIERĘ ZAWODOWĄ Z DZIAŁEM LOGISTYKI NA STANOWISKU

    MAGAZYNIER

    Miejsce pracy: Miętne k. Garwolina

    Nr Ref.: magazyn / 2020



    Główne zadania:
    - przyjęcia towaru
    - rozładunek i załadunek towaru
    - kompletacja zamówień
    - konfekcjonowanie towaru

    Wymagania:
    - wykształcenie min. zawodowe
    - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    - dyspozycyjność
    - sumienność w wykonywaniu obowiązków

    Mile widziane:
    - uprawnienia do obsługi wózków widłowych
    - znajomość obsługi komputera pod kątem programów magazynowych


    Chcesz wiedzieć, jak wygląda praca na stanowisku magazyniera w firmie Lechpol Electronics? Zobacz film uczniów ZS Miętne: https://www.lechpol.eu/wiadomosci/zawod-magazynier-i-logistyk-w-firmie-lechpol-film-uczniow-zs-mietne



    Na oferty zawierające CV i list motywacyjny czekamy pod adresem: praca@lechpol.pl


    Prosimy o wpisanie w tytule maila numeru referencyjnego.



    Przesłanie niniejszej aplikacji jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Lechpol Electronics Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Sp.k. z siedzibą w Miętnem, ul. Garwolińska 1, 08-400 Garwolin. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania lub usunięcia poprzez wiadomość mailową na adres praca@lechpol.pl.

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.

    Kontakt: email: praca@lechpol.pl

  • TYNKAZR (Nr ogł. 463948) dodano 2020-07-07

    Tynkarza i pomocnika tynkarza na agregat tynki gipsowe i cementowo-wapienne na domki

    Kontakt: tel: 694721501,

  • Przyjme do dociepleń (Nr ogł. 463941) dodano 2020-07-07

    Praca na terenie powiatu garwolińskiego.
    Tylko z doświadczeniem.

    Kontakt: tel: 798917469,

  • Dam pracę przy elewacji (Nr ogł. 463932) dodano 2020-07-06

    Przyjme do dociepleń praca na terenie powiatu. Garwolińskiego
    Tylko z doświadczeniem.

    Kontakt: tel: 798917469,