Pracownik Biurowy / Asystent / Asystentka
Zakres obowiązków:
- Obsługa dokumentacji firmowej (tworzenie, edycja, archiwizacja).
- Prowadzenie ewidencji oraz bieżące zarządzanie dokumentami.
- Wsparcie administracyjne innych działów w zakresie obsługi dokumentacji.
- Prace biurowe, takie jak obsługa korespondencji, zarządzanie obiegiem dokumentów.
Wymagania:
- Minimum średnie wykształcenie.
- Dużym atutem (mile widziane) będzie wykształcenie wyższe na kierunku: budownictwo, architektura, ochrona środowiska, księgowość, finanse, ochrona przeciwpożarowa, ochrona danych osobowych lub pokrewne
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz dbałość o szczegóły.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającym się zespole.
- Stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku 8-16
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres mailowy [email protected] w temacie wiadomości wpisując „Praca Biuro”
*** *** ***POKAŻ