Każdy bez względu na to, gdzie się znajduje, może dołączyć do klubu Avon Kontra Przemoc w aplikacji Strava i wyruszyć we wspólnym biegu pod hasłem #KilometryPoMocy. Celem wyzwania jest uzbieranie 25 tysięcy kilometrów do 26 czerwca. Za każdy przebiegnięty kilometr na tym dystansie Avon przekaże złotówkę na rzecz Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” Instytutu Psychologii Zdrowia. Organizatorami wydarzenia są Avon Operations Polska, Centrum Sportu i Kultury w Garwolinie oraz Stowarzyszenie Truchtacz.pl.
Tegoroczna edycja biegu „Avon Kontra Przemoc” ma charakter hybrydowy. Oprócz wersji online wydarzenie zostało zorganizowane stacjonarnie. Wyjątkowo miało ono formę 10-kilometrowego biegu na trasie Leśnej Ścieżki Przyrodniczo - Kulturowej pod Garwolinem. Uczestnicy wyruszyli 20 czerwca i na miejscu otrzymali pakiety startowe, a w nich specjalne przypinki „Powiedz STOP Przemocy”. Dochód z ich sprzedaży także zostanie przeznaczony na rzecz Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” Instytutu Psychologii Zdrowia”.
@@@
Pogoda jak zawsze podczas biegu była upalna. Warunki były trudne i niektórzy z dużym trudem znieśli rywalizację.
Szczegółowe wynik niebawem.
AKTUALIZACJA 21.06, godzina 14.45:
Podczas wczorajszego biegu, na mecie jako pierwszy zameldował się Andrzej Starżyński (CEK UMCS Lublin), z czasem 33:02. Na drugim miejscu podium stanął Daniel Żochowski z Żórawski Team (czas 34:11), a na trzecim Łukasz Świesiulski z Victusa Rębków, z czasem 36:19.
Dobry start zanotował też Robert Świecak, który był czwarty z czasem 36:40.
Wśród pań najlepsza była Monika Kaczmarek z czasem ASICSFontRunner Poland (czas 36:46). Ewa Jagielska była druga z czasem 37:39, a Maria Cześnik trzecia z czasem 38:54. Emiliqa Mazek z czasem 39:41 była trzecia.
Avon Kontra Przemoc to kampania społeczna i edukacyjna zainaugurowana w 2004 roku w USA, prowadzona obecnie w ponad 50 krajach na całym świecie. Zakłada ona walkę z przemocą domową wobec kobiet: działania w ramach tej inicjatywy budują świadomość istnienia problemu i koncentrują się wokół edukacji na temat możliwości udzielenia pomocy ofiarom przemocy.
W Polsce kampania Avon Kontra Przemoc jest prowadzona od 2008 roku. Od 2011 roku Avon jest partnerem Ogólnopolskiego Pogotowia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia”, zapewniając środki na funkcjonowanie poradni telefonicznej i e-mailowej dla ofiar
i świadków przemocy.
reklama
Komentarze (0)