reklama

Mateusz Szczepański podbija świat mody

Opublikowano:
Autor:

Mateusz Szczepański podbija świat mody - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z GarwolinaMateusz Szczepański, rocznik 1989, rodowity mieszkaniec Garwolina podbija świat mody. Kilka lat temu założył bloga o modzie męskiej, jest też na Instagramie. Dziś doceniają go największe czasopisma, jak Glamour, Elle, czy GQ Magazine. Od niedawna sam projektuje i szyje odzież. Współpracuje również ze szwalnią w Neapolu.
reklama

Mateusz Szczepański ukończył LO im. Marszałka Józefa Piłsudskiego (klasa o profilu humanistycznym), następnie uzyskał tytuł licencjata na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Historyczny, kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo). Studia magisterskie kontynuował na UW, na Wydziale Historycznym (kierunek informacja naukowa, specjalizacja Informacja biznesowa).

W ramach programu stypendialnego Erasmus pracował nad zbiorami specjalnymi (między innymi nad rękopisami Adama Mickiewicza) w Bibliotece Polskiej i Instytucie Polskim w Paryżu.
We Francji zajmował się również organizacją wystaw i wydarzeń kulturalnych dla Polonii paryskiej. Mateusz wyjeżdżał też, by poznać system pracy w innych ośrodkach naukowych między innymi w Niemczech i na Litwie.

Mateusz Szczepański po latach pracy w warszawskich korporacjach podjął próbę diametralnej zmiany i postanowił wejść w świat, który przez lata wydawał się poza zasięgiem.

Hobby i jednocześnie nowa praca


Największą pasją Mateusza jest moda. Kilka lat temu utworzył bloga „9 na marszałkowskiej” o modzie męskiej, który dziś jest ceniony przez polskie media. Znalazł się m. in. w top 10 blogów męskich w 2015 r. (zestawienie Michała Kędziory, gdzie został przedstawiony jako jeden z najbardziej obiecujących blogerów i zestawienie Doroty Wróblewskiej, które zaowocowało udziałem w gali IMS Warsaw Fashion Street). 

Blog przez lata był projektem traktowanym jako hobby, rozrywka po pracy w korporacji. - W pewnym momencie zdałem sobie sprawę w jak dużym stopniu ma on wpływ na ludzi i jaką niesie ze sobą moc. Zrozumiałem, że ludzie chcą wyglądać lepiej a ja im w tym najzwyczajniej w świecie po kumpelsku pomagam. Czytelnicy to w tym momencie cały świat. Oczywiście są to Polacy oraz obszar całej Europy, jak i obie Ameryki, Australia, Rosja i Azja. Blog przestał mieć granice, od momentu kiedy materiały ukazują się w językach: polskim i angielskim. Ludzie mogą tam nie tylko zobaczyć fajne zdjęcia, ale również przeczytać co muszą zrobić, aby wyglądać tak jak „ten chłopak” ze zdjęcia – mówi Mateusz.

Mateusz jest też na Instagramie. - Działalność na Instagramie polega głównie na przedstawieniu pewnego stylu życia. Czytelnicy bardzo często jedzą ze mną wirtualne śniadanie , bywają w miejscach w których ja bywam a na koniec przejmują pewien styl życia i do niego dążą. Odwiedzają te same sklepy i dokonują zakupu podobnych produktów – mówi Mateusz.
@@@
Instagram młodego blogera i projektanta z Garwolina ma w tym momencie 23 tysiące obserwujących, jest jednym z największych profili w swojej kategorii w Polsce -  Moja prawdziwa działalność  rozpoczęła się kiedy profil przebił barierę 10 tys. obserwujących. To był skok, który pozwolił mi pukać do bardzo wielu drzwi. Po przekroczeniu 20 tys., drzwi zostały otwarte przez odźwiernych a ja zostałem zaproszony do środka – mówi projektant.

Docenili go najwięksi

Tak dynamicznie rozwijająca się działalność nie mogła ujść uwadze ludzi ze świata mody.

- Styl, który propaguję został doceniony przez największe światowe redakcje zajmujące się sektorem mody męskiej. Za pośrednictwem serwisu instagram moja osoba była prezentowana na stronach takich marek jak: Daniel Wellington, CAT, Paul Hewitt, Próchnik, Vistula czy Fusaro Antonio, a dodatkowo magazynów Elle, czy GQ Magazine oraz światowych portali wyznaczających trendy w modzie męskiej: @Menwitchclass, @MensLaw, czy @Bestofmenstyle. W ostatnim czasie moja działalność została zauważona przez redakcje magazynu Glamour, co owocowało publikacją artykułu prezentującego moją działalność na łamach sierpniowego numeru – mówi Mateusz.

Chłopak z Garwolina założył grupę „Warszawa Pod Krawatem”  Grupa skupia mężczyzn, dla których garnitur, czy krawat nie jest jedynie częścią garderoby. Garnitur niesie za sobą filozofię, która pozwala zmienić twoje życie. IV edycja imprezy osiągnęła rozmiar ogólnopolski a gościem specjalnym była niekwestionowana ikona stylu Luca Rubinacci – mówi Mateusz Szczepański.

Sam projektuje

W ostatnim czasie Mateusz zajął się również projektowaniem - Produkty marki MS Mateusz Szczepański to najlepsza  jakość połączona ze światowymi trendami oraz klasyczną elegancją. W najbliższym czasie pojawi się nowa kampania marketingowa, która będzie miała na celu przełamanie stereotypów oraz zachęcenie młodszego sektora użytkowników do sięgnięcia po produkty z tej kategorii produktowej – mówi projektant.




reklama







reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
logo