- Przechodzenie sygnalizacji w tryb awaryjny następuje zawsze po nieprawidłowym zadziałaniu sygnalizacji świetlnej - mówi Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy lubelskiego oddziału GDDKiA. - Tryb awaryjny wyzwalany jest automatycznie, gdy nastąpi błąd systemowy w sterowniku, chwilowy brak prądu lub przepięcie prądu lub inne zdarzenie losowe niepowodujące stałego odcięcia zasilania do sygnalizacji. Ponowne uruchomienie sygnalizacji odbywa się każdorazowo ręcznie przez wykonawcę - otworzenie skrzynki i włączenie restartu programu sygnalizacji. Jeśli to nie zadziała wzywany jest serwis.
@@@
Sygnalizacja nie posiada zapasowego generatora prądu i w razie przerw w dostawie prądu, może nie działać.
- W dniach 22-23 kwietnia 2019 r. była taka sytuacja spowodowana silnymi powiewami wiatru, a z racji, że dostawa zasilania do masztów sygnalizacyjnych odbywa się napowietrznie, wiatr spowodował błędy w dostawie prądu do sterownika i system przeszedł w system awaryjny. Sygnalizacja nie posiada zapasowego generatora prądu – mówi rzecznik lubelskiego oddziału GDDKiA.
- Proszę pamiętać, że jest to tymczasowa instalacja, a po ukończeniu budowy S17 włącznie do ruchu w kierunku Warszawy lub Lublina, czy też przejazd nad S17 będzie odbywał się z wykorzystaniem węzła, wiaduktu i łącznic – dodaje Krzysztof Nalewajko.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.