„W jednym ze swoich wpisów aktywiści napisali: Od blisko dwóch lat kontaktujemy się z firmą OCHNIK w celu przekonania jej przedstawicieli do wycofania futer z asortymentu sklepu. Firma wciąż nie wydała oficjalnej informacji o dalszym wykorzystywaniu futer zwierzęcych w swoich produktach – czytamy we wpisie.
To nie pierwszy raz, gdy aktywiści podobną kampanią próbują wymusić rezygnację z używania danego produktu. Podobne akcje dotyczyły jaj „3”. Dziś w internecie pojawiają się fotografie osób z hasłem: #OchnikWycofajFutra.”
Monika Faber z portalu Świat Rolnika uważa, że rezygnacja z futer, które często pochodzą od polskich hodowców, oznacza wzrost bezrobocia i zastąpienie materiałów naturalnych wyrobami syntetycznymi wytwarzanymi z pochodnych ropy naftowej, które są szkodliwe w procesie wytwarzania i utylizacji.
Źródło: swiatrolnika.info@@@
reklama
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.