Problemy mogą dotyczyć: nieterminowego załatwienia prowadzonych sprawy, potwierdzenia przez kancelarie wpływu wniosku, zgłoszenia lub pisma do urzędu, wniosków, zgłoszeń lub pism składanych w formie elektronicznej i załatwiania przez tut. Urząd spraw w formie cyfrowej.
W przypadku złożenia przez mieszkańców powiatu wniosku, zgłoszenia lub pisma w formie cyfrowej w od 5 grudnia 2022r, należy skontaktować się z urzędem i złożyć dokumenty w formie tradycyjnej (papierowej).
@@@
- Dołożymy wszelkich starań aby mogli Państwo załatwić swoją sprawę ale prosimy o wyrozumiałość – zapewniają pracownicy starostwa.
Wszelkich informacji o incydencie udziela Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego.
Za utrudnienia przepraszamy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.