Organizatorzy przewidzieli 4 kategorie konkursowe:
1. Ogród – można zgłaszać całe, ciekawie zaprojektowane i utrzymane ogrody
2. Detal ogrodowy – np. pojedyncza rabata, skalniak, altana, pnącza
3. Balkon – ciekawe kompozycje kwiatowe na balkonach, tarasach
4. Zagospodarowanie terenu przed posesją – utrzymanie zieleni na poboczach, w rowach, nasadzanie roślin: drzew, krzewów i kwiatów, gazony
Zgłoszone ogrody, detale ogrodowe, balkony, posesje muszą być zlokalizowane na terenia miasta Garwolin.
Przebieg konkursu:
I etap – komisja konkursowa dokona oględzin zgłoszonych ogrodów, detali, balkonów i posesji w terminie uzgodnionym z uczestnikami, nie później niż do 15 sierpnia
II etap – po przeprowadzonych oględzinach wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa dokona rozstrzygnięcia konkursu. O terminie wręczenia nagród zwycięzcy zostaną powiadomieni pisemnie.
W skład komisji konkursowej wchodzą przedstawiciele Komisji Spraw Komunalnych i Porządku Publicznego oraz przedstawiciele Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Garwolin.
Oceniane będą wrażenia estetyczne – kolorystyka kwiatów i zieleni, ciekawie zestawione kompozycje, różnorodność i dobór gatunków roślin, pomysłowość i oryginalność rozwiązań.
We wszystkich kategoriach właścicielom najpiękniejszych ogrodów, detali ogrodowych, balkonów i posesji zostaną przyznane ciekawe nagrody – sprzęt ogrodniczy, materiał roślinny i książki. Fundatorem nagród jest Urząd Miasta Garwolin i sponsorzy konkursu.
Oceniane będą wrażenia estetyczne – kolorystyka kwiatów i zieleni, ciekawie zestawione kompozycje, różnorodność i dobór gatunków roślin, pomysłowość i oryginalność rozwiązań.
Zgłoszenia można przesyłać pocztą, zgłaszać telefonicznie lub osobiście do 31 lipca(Urząd Miasta Garwolin, ul. Staszica 15, tel. 025 786 4243), oględziny w terenie – po uzgodnieniu z uczestnikami, odbędą się nie później niż do 15 sierpnia.
Natomiast we wrześniu nastąpi rozstrzygnięcie konkursu, wręczenie nagród i wystawa fotograficzna – podczas festynu „Pożegnanie lata” na Zarzeczu.
reklama
Komentarze (0)