Oferowana praca to 1/2 etatu w wymiarze 20 godzin tygodniowo w pięciodniowym wymiarze pracy.
Pierwsza umowa o prace będzie zawarta na okres 6 miesięcy, kolejna - na czas nieokreślony, jeżeli pracownik spełni oczekiwania pracodawcy.
Wśród wymagań koniecznych zamieszczonych w ogłoszeniu znalazły się m.in. wykształcenie wyższe - prawnicze, ekonomiczne lub administracyjne czy co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzedniczymw jednostce samorządowej, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w jednostce samorządowej.
Zakres obowiązków
Zakres zadań określonych w naborze to np.:- organizacja pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne samodzielne stanowiska pracy oraz refera finansowy,
- podejmowanie działań organizacyjno-technicznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki,
- opracowywanie przepisów wewnętrznych urzedu, nadzór nad wdrażaniem regulaminów, instrukcji, procedur, zarządzeń i innych aktów wewnętrznych,
- przygotowywanie i przeprowadzanie wyborów, referendów i spisów powszechnych,
- realizacja zadań koordynatora do spraw dostępności,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć do dnia 29 grudnia 2025 r. do godz. 15:00 w sekretariacie urzedu gminy bądź drogą pocztową.
Postępowanie dotyczące naboru przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Parysów.
Więcej szczegółów na temat ogłoszenia na stronie gminy.

Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.