reklama

Kino ''Wilga'' dołączyło do akcji ChodźDoKina!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Kino ''Wilga'' dołączyło do akcji ChodźDoKina!  - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z GarwolinaW ubiegłym tygodniu ruszyła ogólnopolska kampania społeczna z udziałem gwiazd „Kino to Emocje”, w ramach której duże sieci oraz kina studyjne i lokalne wspierane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej, po raz pierwszy w historii wspólnie zachęcają do powrotu przed duży ekran. Kino „Wilga” również włącza się w akcję i zaprasza: #ChodźDoKina!
reklama


- Kino to emocje. Wiedzą o tym doskonale nasi widzowie, których w ubiegłym roku ponad 90 tysięcy zasiadło przed ekranem naszego kina. Pandemia pokrzyżowała plany również branży kinowej. Dziś nasze kino jest bezpieczne, dzięki stosowaniu reżimu sanitarnego: dezynfekcja dłoni przy wejściu do kina, zakrywanie nosa i ust, zachowanie dystansu - co drugi fotel wolny – mówi Jacek Pasternak, kierownik garwolińskiego Kina „Wilga”.

W obliczu pandemii i trudnej sytuacji, w której znalazły się kina, polska branża kinowa zwarła szyki, by wyjść naprzeciw rodzimym kinomanom. Kampania „Kino to emocje” startuje 4 września. Głównym elementem kampanii będą pełne emocji spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, za pośrednictwem których aktorzy przypomną widzom o wyjątkowej roli kina.
Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów. Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.
@@@
„Kino to emocje” to wyjątkowa inicjatywa: pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji. W kampanię zaangażowały się sieci: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce. Projekt współfinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wsparcia udzielili także: Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych oraz Polska Gildia Producentów. Patronami medialnymi kampanii są: Telewizja Polska, Radio Zet, Telewizja Polsat, Canal+, TVN, Wirtualna Polska, Filmweb, Onet, Gazeta.pl i Interia.pl.

- Wyjątkowe w tej kampanii jest to, że cała branża mówi jednym, wspólnym głosem: Chodź do kina! Wspierają nas w tym Polski Instytut Sztuki Filmowej, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, producenci, twórcy i wykonawcy. Okres pandemii pokazał, jak ważne są kina dla naszej tożsamości. To w kinach najlepiej brzmią emocje filmu, to tutaj buduje on swoją historię na kolejne lata. To także dla widowni w kinie i wrażeń, wiążących się z kinowymi seansami, producenci, twórcy i aktorzy tworzą dzieła, które wchodzą do panteonu kultury. A widzowie nie muszą już za nimi tęsknić. Zapraszamy do wszystkich kin w Polsce - podkreśla Joanna Kotłowska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Nowe Kina.

Kino „Wilga” czeka zarówno na młodszych widzów, jak i dorosłą publiczność. Jesień zapowiada się naprawdę dobrze.
- Jesień to okres najlepszych hitów filmowych. Mamy nadzieję, że podobnie jak w ubiegłych latach nasza sala kinowa będzie wypełniona do ostatniego miejsca. Dla naszych widzów przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne premiery filmowe, które można zobaczyć tylko w kinie. "Pętla" Patryka Vegi, "Mulan", "25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy". Październik to kolejne premiery: "Trole 2", Jak zostać gwiazdą" - komedia z plejadą gwiazd, "Banksterzy", "Skandal. Ewenement Molesty". W listopadzie "Listy do M 4" i najnowszy Bond - "Nie czas umierać" – zachęca Jacek Pasternak.

Więcej o akcji „Kino to Emocje” na www.chodzdokina.pl
Aktualny repertuar Kina „Wilga” i zakup biletów online – www.csik.garwolin.pl

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
logo