KurierGarwoliński.pl

czan maj 2022

Wiadomości z Garwolina

Dlaczego praca w Provident to dobra decyzja?

Dodano:
garwolin - Dlaczego praca w Provident to dobra decyzja?

Grażyna (48 lat) pracuje jako nauczycielka w szkole w kujawsko-pomorskim i jest mamą dwójki dorastających dzieci. Od jakiegoś czasu zastanawiała się nad znalezieniem dodatkowego zajęcia, bo potrzeby finansowe jej rodziny gwałtownie wzrosły, od kiedy starszy syn rozpoczął studia w Warszawie. Trzy miesiące temu zdecydowała się zostać Doradcą Klienta w firmie Provident Polska.
Czy jest zadowolona z tej decyzji?



Ma Pani już pracę, dlaczego szukała Pani dodatkowego zajęcia?

Uwielbiam swoją pracę, ale rosnące wydatki związane z edukacją moich dzieci spowodowały, że musiałam pomyśleć o dodatkowym zajęciu. Praca w szkole daje mi możliwość wygospodarowania wolnego czasu popołudniami tak, aby nadal trochę go zostało dla moich najbliższych. Pomyślałam, że warto ten czas wartościowo wykorzystać, żeby pomóc swoim dzieciom.

Dlaczego zdecydowała się Pani zostać Doradcą Klienta akurat w Providencie?

Szukałam zajęcia, które da mi szansę elastycznie zarządzać swoim czasem, a z drugiej strony wesprze nasz budżet domowy. I wtedy zobaczyłam ogłoszenie o pracę do Providenta. Pomyślałam: spróbuję! Mam w końcu wieloletnie doświadczenie w pracy w szkole, umiem rozmawiać z ludźmi, a proszę mi wierzyć - ułożyć sobie dobre relacje z uczniami to wyzwanie. Zdecydowałam się pójść na rozmowę i to była bardzo dobra decyzja.

I udało się?

Tak. Przede wszystkim doceniono, że jestem osobą z inicjatywą, otwartą, pozytywnie nastawioną i chętną do rozmów z innymi ludźmi, a także z szacunkiem podchodzącą do drugiego człowieka. Mój kierownik stwierdził, że właśnie tacy kandydaci najlepiej pasują do tej roli. Bo Doradca Klienta to przecie wszystkim ktoś, kto umie budować dobre relacje z Klientami, umie słuchać i proponuje rozwiązania dostosowane do potrzeb i możliwości Klienta.

Na czym polega ta praca?

Doradca weryfikuje, czy dany Klient może dostać pożyczkę oraz jaka wysokość raty będzie bezpieczna dla jego budżetu. Na tej podstawie proponuje najlepsze rozwiązanie. Później, przez cały okres trwania umowy, Doradca spotyka się z Klientem co tydzień po odbiór raty. Jeżeli np. wystąpią przejściowe trudności, Doradca pomaga ustalić plan naprawczy dostosowany do możliwości finansowych Klienta.

A jak rodzina przyjęła to, że została Pani Doradcą w Providencie?

Dobrze, bo razem podjęliśmy tę decyzję. Mój starszy syn szybko sprawdził w Internecie, że Provident to duża, międzynarodowa firma, notowana na giełdzie i działająca w Polsce już od 20 lat, że zatrudnia prawie 2000 pracowników i współpracuje z ponad 6000 doradców. Doszliśmy do wniosku, że to musi być poważna firma i warto sprawdzić się w nowej roli.

Dziękuję za rozmowę!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Czekamy pod numerem 600 400 378 (opłata wg taryfy operatora)

Artykuł sponsorowany