reklama

Referent ds. obsługi klienta programu Płocka Karta Mieszkańca

1. Do głównych zadań należeć będzie:
·osobista, telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Partnerów i Biur Obsługi Klienta,
·pozyskiwanie partnerów do programu PKM oraz realizacja zadań w zakresie funkcjonowania programu PKM,
·obsługa wniosków i reklamacji związanych z funkcjonowaniem PKM,
·praca w systemie Płockiej Karty Mieszkańca,
·wsparcie użytkowników w zakresie obsługi programu PKM,
·współpraca z innymi interesariuszami w celu sprawnej realizacji zadań.
2. Od kandydatek/ów oczekujemy:
·wyksztalcenie co najmniej średnie lub wyższe,
·bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office 365 i Outlook,
·podstawowa znajomość narzędzi do komunikacji zespołowej oraz pracy zadaniowej,
·umiejętność prowadzenia rozmów handlowych,
·podstawowa znajomość zasad marketingu lokalnego i promocji usług,
·umiejętność przygotowywania ofert współpracy i materiałów informacyjnych,
·zdolność do budowania pozytywnych relacji z lokalnymi i ogólnopolskimi przedsiębiorcami,
·gotowość do kontaktu bezpośredniego, telefonicznego i mailowego z potencjalnymi partnerami,
·umiejętność prowadzenia rejestru kontaktów i działań w systemie lub arkuszu kalkulacyjnym,
·dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy,
·umiejętność pracy zarówno samodzielnej, jak i w zespole,
·umiejętność szybkiego uczenia się nowych zagadnień,
·umiejętność instalacji i obsługi aplikacji mobilnych.
Szczegóły oferty na stronie:
https://www.kmplock.eu/aktualnosci/referent-ds-obslugi-klienta-programu-plocka-karta-mieszkanca/
Dodano: wtorek, 25 lis 2025 13:36
Dodano przez: rekrutacja Zadzwoń:
*** *** ***POKAŻ
Płock
+ dodaj ogłoszenie

Inne z tej kategorii