reklama

Bedok Baverages - dobre wyniki sprzedaży i nowe produkty

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Bedok Baverages - dobre wyniki sprzedaży i nowe produkty - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z GarwolinaW maju 2019r. rozmawialiśmy z Tomaszem Mazurkiem o początkach firmy Bedok Baverages i trochę o ówczesnej bieżącej działalności. Dziś możecie Państwo przeczytać o planach, szansach i wyzwaniach firmy Bedok Beverages Polska Sp. z o.o. na nadchodzący sezon letni 2020, o których opowiada syn Pana Tomasza - Marcin, współzałożyciel firmy.
reklama



KG: Jak firmie Bedok Baverages Polska minął rok ubiegły?
MM
: Ubiegły rok zakończyliśmy nadspodziewanie dobrymi wynikami sprzedażowymi. Praktycznie wszystkie nasze główne brandy Oranżada Garwolińska, piwo Bedok oraz piwo Jacek Siedlecki zanotowały wzrosty sprzedaży. Kolejny sezon wzmocnił też świadomość naszych marek wśród konsumentów, jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni. To już czwarty rok naszej działalności rynkowej.

KG: Jakie macie plany na nowy sezon 2020?
MM
: Do roku 2020 podchodziliśmy bardzo ambitnie i optymistycznie, co było uzasadnione doświadczeniami poprzedniego roku. Jednak niespodziewany wybuch pandemii koronawirusa dotknął także naszą firmę. To całkowicie nowe zjawisko, które ma ogromny wpływ na gospodarkę w każdym jej obszarze. Zamknięcie szkół, zakładów pracy, gastronomii, a także odwołanie imprez masowych zdecydowanie dało nam się we znaki i wprowadziło obawy, co do realizacji naszych planów. Nie chcieliśmy jednak składać broni, dlatego postawiliśmy na nowe projekty.
@@@
KG: Odważnie, może coś więcej o nowych projektach...
MM:
Tak jak wspominałem, planowaliśmy trochę zaskoczyć naszych konsumentów nowościami. Długo pracowaliśmy nad napojem idealnie gaszącym letnie pragnienie, dodającym energii, a przy tym czymś lekkim i pozbawionym dużej ilości cukru. Tak powstała Yerba Mate Original Drink. Obecnie dostępna jest w trzech smakach: Classic, Lemon oraz Grapefruit.

KG: Yerba Mate Original Drink, może coś więcej nt tego napoju.
MM:
Parzone Herbaty Yerba Mate są coraz popularniejszymi napojami w Polsce. Ich walory dostrzega coraz większa grupa konsumentów. Nasz nowy napój zawiera kofeinę, która działa pobudzająco. Poprzez zastosowanie stewii  udało nam się ograniczyć ilość cukru, a także obniżyć kaloryczność napoju do 14 kalorii w 100 ml. Trzeba pamiętać, że inne napoje z tej kategorii zawierają ok 40 kalorii oraz zdecydowanie większą zawartość cukru. Nasza yerba doskonale sprawdzi się konsumentom prowadzącym intensywny tryb życia, szukającym lekkiego pobudzenia a jednocześnie stroniących od dużych dawek cukru. Polecamy go też podróżującym. Mało tego Yerba Mate Original Drink doskonale gasi pragnienie. Możemy śmiało stwierdzić, że jest to jeden z bardziej innowacyjnych i smacznych napojów na naszym rynku w tej kategorii. Warto podkreślić, że produkowany jest w Polsce.


KG: Czy jeszcze nas czymś zaskoczycie w tym sezonie?
MM:
Tak, mamy też plany dotyczące piwa Bedok .Wracamy do butelki z krachlą, która bardzo przypadła do gustu naszym konsumentom. Będzie to druga edycja piw kraftowych w tym opakowaniu. Warzymy to piwo w dwóch rodzajach. Pierwsze to Bedok Piwo Miodowe, o które najczęściej pytają nas nasi konsumenci. Drugi rodzaj piwa to Bedok Chmiele Świata, niesamowicie rześkie i aromatyczne za sprawą specjalnych kompozycji chmieli z USA, Niemiec, Czech i Polski.

Rozmawiał: Adrian Stoń

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
logo