W połowie maja w Garwolinie otworzyła się kolejna w tym roku już 314. Mrówka. Jest to obecnie największy obiekt handlowy w mieście, w którym od 1996 roku prowadził działalność handlową akcjonariusz PSB firma MIREX Zbigniewa Cicheckiego.
W sklepie o powierzchni handlowej 1450 m2 i ogrodzie zewnętrznym 650 m2 znalazło zatrudnienie 25 osób.
Market jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-19.00, w sobotę 8.00-16.00 i niedzielę 10.00-16.00.

W dniu otwarcia nie było nagród, konkursów ani placu zabaw dla dzieci – wszystko zostało odłożone na "lepsze czasy" po pandemii jednak nie powstrzymało to klientów od licznego przyjazdu na otwarcie sklepu i zakupów w pierwszym w mieście, tak profesjonalnym markecie DIY.
Tego dnia na wszystkich zwiedzających i kupujących czekali nie tylko życzliwi i uśmiechnięci pracownicy sklepu. Dopisali również przedstawiciele producentów, którzy na otwarciu doradzali i służyli fachową pomocą. - Powoli wracamy do normalności - mówili zadowoleni pracownicy i klienci. Mrówka w dniu otwarcia obsłużyła 1000 klientów, którzy przybyli specjalnie po asortyment promocyjny.
@@@
Starania Zbigniewa Cicheckiego i pracowników Mrówki docenił również zarząd spółki.
„Gratulujemy właścicielom, firmie rodzinnej MIREX pięknego obiektu, który będzie godną wizytówką sieci PSB Mrówka. Szczególne podziękowania należą się kierownictwu i pracownikom za wkład pracy włożony w doskonałe przygotowanie marketu. Życzymy dalszego rozwoju oraz wielu zadowolonych klientów” - napisał w materiale prasowym zarząd.
Kliknij TUTAJ i sprawdź najnowszą gazetkę PSB Mrówka w Garwolinie.
Polub FB Mrówka Garwolin TUTAJ.

Przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych firm będących partnerami Grupy PSB Handel S.A., w 2019 r. osiągnęły pułap 7,2 mld zł (były wyższe o 6% w stosunku do 2018 r.). Zaś przychody Grupy PSB Handel S.A. (centrali) w 2019 r. przekroczyły poziom 2,97 mld zł i było 10% wyższe niż przed rokiem. Udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowny jest na 14%, a w rynku hurtowym ponad 25%. Markę Grupy PSB zna dzisiaj ok. 56% Polaków, sieć sklepów PSB Mrówka 70%, a placówek PSB Profi 31%.
Od kilku lat Grupa PSB tworzy w miastach powiatowych nowoczesne sklepy samoobsługowe sektora "dom i ogród" pod nazwą "PSB Mrówka". Ich celem jest uzupełnienie aktualnej oferty składów PSB o nowy asortyment, kupowany przede wszystkim przez klientów detalicznych, prosto z półek marketu. Sklepy te posiadają w ofercie od kilku do kilkunastu tysięcy pozycji asortymentowych.
Powstają też mniejsze sklepy detaliczne pod nazwą "Mini-Mrówka", o powierzchni 500-800 mkw., głównie w miejscowościach gminnych.
Obecnie działa 314 sklepów PSB Mrówka. Planowane są otwarcia kolejnych marketów.
reklama
Komentarze (0)