reklama

Marka Ochnik udostępniła ofertę salonów w internecie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Marka Ochnik udostępniła ofertę salonów w internecie - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z GarwolinaMarka Ochnik udostępniła ofertę ponad 100 salonów w internecie. Dzięki temu, jak informuje zarząd sieci, lepiej realizuje potrzeby zakupowe swoich klientów. W ubiegłym roku sieć Ochnik zdecydowała się zintegrować dystrybucję internetową i stacjonarną wprowadzając elementy strategii ship from store (czyli włączenie sklepów stacjonarnych w wysyłkę zamówień internetowych – informuje portal retailnet.pl
reklama

Zachowawcze podejście do e-handlu mogło być uzasadnione, gdy udział sprzedaży internetowej firm sięgał kilku, kilkunastu procent. Jednak gdy w ubiegłym roku, podczas lockdownu, w niektórych firmach nawet większość przychodów zaczęła generować sprzedaż online, dla menedżerów był to moment przełomu w myśleniu o ich biznesie. Oraz w działaniu.
Firma Ochnik sklep internetowy uruchomiła 20 lat od powstania, gdy posiadała już kilkadziesiąt salonów w całej Polsce. Obecnie ma ich ponad 100, z czego większość znajduje się w galeriach handlowych. Oznacza to, że w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy kilkukrotnie były zamykane i otwierane.

W całej branży odzieżowej, którą cechuje duża sezonowość, niesprzedane elementy kolekcji stanowią po prostu koszt dla producenta. W przypadku rozbudowanej sieci sprzedaży nawet pojedyncze sztuki pozostałe w każdym ze sklepów zsumowane razem dają sporo niesprzedanych ubrań i wynikłych przez to strat. Dlatego Ochnik wdrożył do sprzedaży internetowej elementy modelu ship from store.

Klienci uzyskali dostęp m.in. do końcówek kolekcji oraz ostatnich sztuk konkretnego modelu.

źródło: retailnet.pl, opr. AS@@@

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
logo