W sklepie o powierzchni handlowej 1450 m2 i ogrodzie zewnętrznym 650 m2 znalazło zatrudnienie 25 osób.
Market jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-19.00, w sobotę 7.00-17.00 i niedzielę 10.00-16.00.
W dniu otwarcia nie było nagród, konkursów ani placu zabaw dla dzieci – wszystko zostało odłożone na "lepsze czasy", jednak nie powstrzymało to klientów od licznego przyjazdu na otwarcie sklepu i zakupów w pierwszym w mieście, tak profesjonalnym markecie DIY.
Tego dnia na wszystkich zwiedzających i kupujących czekali nie tylko życzliwi i uśmiechnięci pracownicy sklepu. Dopisali również przedstawiciele producentów, którzy na otwarciu doradzali i służyli fachową pomocą. Mrówka w dniu otwarcia obsłużyła 1000 klientów, którzy przybyli specjalnie po asortyment promocyjny.
Starania Zbigniewa Cicheckiego i pracowników Mrówki docenił również zarząd spółki.
„Gratulujemy właścicielom, firmie rodzinnej MIREX pięknego obiektu, który będzie godną wizytówką sieci PSB Mrówka. Szczególne podziękowania należą się kierownictwu i pracownikom za wkład pracy włożony w doskonałe przygotowanie marketu. Życzymy dalszego rozwoju oraz wielu zadowolonych klientów” - napisał w materiale prasowym zarząd.
Trudne początki
- Początki były bardzo trudne ze względu na sytuację z pandemią. W momencie rozpoczęcia inwestycji w czerwcu 2019r. nie przypuszczaliśmy, że termin naszego otwarcia zbiegnie się w czasie z pierwszym lockdownem w gospodarce. Ostatecznie nasze otwarcie zaplanowane na połowę kwietnia 2020r. przesunęliśmy na 15 maja. Wyzwaniem niewątpliwie był dla nas każdy kolejny
miesiąc działalności w dobie pandemii. Z jednej strony staraliśmy się zainteresować jak największą ilość klientów naszą ofertą, a z drugiej strony musieliśmy dostosowywać się do obostrzeń w handlu – wspomina właściciel Mrówki, Zbigniew Cichecki.
- Przygotowując ofertę wspólnie z Centralą PSB od początku stawialiśmy na szeroki wybór asortymentu do wyposażenia i remontu domu. Bardzo ważnym działem w sezonie wiosenno - letnim jest również dział ogrodowy składający się z części wewnętrznej i zewnętrznej, w którym oprócz narzędzi, roślin i środków do ich ochrony nasi klienci znajdą duży wybór mebli ogrodowych – dodaje udziałowiec PSB.
Bogaty asortyment
Pewne grupy asortymentowe są dostępne w Mrówce okrągły rok, natomiast jest szeroka gama produktów sezonowych sprzedawanych w określonych porach roku. Do takich grup asortymentowych należą np. dekoracje bożonarodzeniowe i wielkanocne, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Innym działem, który doceniają klienci sklepu w sezonie wiosenno - letnim jest dział z szerokim asortymentem do wyrobu przetworów i nalewek.
@@@
- Korzystając z sugestii naszych klientów nieustannie dopracowujemy naszą ofertę. Efektem tego jest wprowadzenie w ostatnim czasie kilku nowości do oferty między innymi, tapety ścienne, ogrodzenia betonowe, okapy kuchenne. W niedalekiej przyszłości planujemy poszerzenie oferty o kolejne działy – przyznaje Zbigniew Cichecki.
Promocje przygotowywane przez centralę odbywają się w Mrówce cyklicznie co miesiąc. Obejmują wybrane pozycje z większości działów i są to głównie promocje cenowe. Informacje o aktualnych promocjach znajdują się w gazetkach Mrówki, które co miesiąc dystrybuowane są bezpośrednio do klientów. Gazetki oraz aktualną ofertę klienci mogą również znaleźć na stronie internetowej Mrówki oraz w mediach społecznościowych.
Dni otwarte, które odbyły się w pierwszy weekend czerwca były jednocześnie pierwszymi urodzinami sklepu. W związku z tym wspólnie z dostawcami, oprócz promocji, Mrówka przygotowała dla klientów szereg konkursów, prezentacji i atrakcyjnych nagród. Jednym z konkursów była nagroda za największy zakup w danej godzinie natomiast nagrodą główną za największy zakup był telewizor 65".
Sklepy PSB
Sklepy PSB Mrówka typu DIY „zrób to sam” oferują produkty niezbędne do remontu oraz utrzymania domów i ogrodów. Zlokalizowane są przede wszystkim w miejscowościach powiatowych i gminnych od 2 do 100 tys. mieszkańców. Markety Mrówka posiadają w ofercie ok. 10-40 tys. pozycji asortymentowych w zależności od wielkości sklepu. Do najpopularniejszych należą takie produkty jak: narzędzia, elektronarzędzia, farby, impregnaty, tapety, oświetlenie, chemia budowlana, panele, płytki, ceramika, drzwi, dekoracje, instalacje, wentylacje, płyty, ogrodzenia, kostka brukowa, AGD, ogrodowe (rośliny, narzędzia, donice, meble, nawadnianie) oraz artykuły hobbistyczne, sezonowe (Boże Narodzenie, Wielkanoc, znicze, karnawał). Obecnie działa w Polsce 336 sklepów Mrówka, w których regularne zakupy robi ok. 4 mln klientów.
Sieć Grupy PSB oferuje materiały budowlane do budowy i remontu domów w 297 składach budowlanych i w 71 placówkach PSB Profi. Posiadają w ofercie od kilkudziesięciu do kilkuset tys. pozycji asortymentowych, pochodzących od ponad 700 dostawców – renomowanych producentów materiałów budowlanych w Polsce. PSB Profi to wyspecjalizowane składy do obsługi przede wszystkim firm wykonawczych. Przystosowane są do obsługi dowolnej inwestycji budowlanej niezależnie od skomplikowania technologicznego i logistycznego.
reklama
Komentarze (0)