Osoby zainteresowane pracą mają czas do 27 maja na złożenie dokumentów, m.in. życiorysu, listu motywacyjnego oraz kwestionariusza osobowego. Można to zrobić w formie pisemnej, lub elektronicznie na adres: [email protected].
Aby jednak dostać tę pracę, trzeba spełnić szereg wymagań, takich jak:
* wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość),
* minimum trzyletni straż pracy,
* znajomość obsługi programu NEFENI WYDRA.
Poza tym kandydat musi wykazać się znajomością przepisów prawa z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ordynacji podatkowej.
Niestety, pracodawca nie poinformował, na jakie wynagrodzenie może liczyć przyszłym urzędnik.
Szczegółowe informacje na temat oferty pracy dostępne są na internetowej stronie urzędu.
(Fot. UM w Żelechowie)@@@
reklama
Komentarze (0)