reklama
reklama

Opóźnione przesyłki pocztowe

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Opóźnione przesyłki pocztowe - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Garwolinaplik
reklama

(G) Czym spowodowane są tak duże opóźnienia w dostarczaniu listów? (GB) Te opóźnienia spowodowane są opóźnieniami w dostarczaniu przesyłek z Węzła Ekspedycyjnego w Warszawie. Drugim czynnikiem, który ma wpływ na tą niekorzystną dla naszych klientów sytuację był na pewno wzmożony ruch przedświąteczny. Pragnę jednocześnie zapewnić, że wszelki materiał listowy, który dociera do UP w Garwolinie jest na bieżąco opracowywany i ekspediowany przez naszych pracowników. (G) Jak długo może jeszcze potrwać taki stan rzeczy? (GB) Sytuacja powoli się normalizuje. Już teraz dostajemy coraz mniej zaległej korespondencji. (G) Co klienci poczty powinni zrobić aby w przyszłości uniknąć takich przykrych sytuacji? (GB) W okresach przedświątecznych preferowane jest korzystanie z przesyłek MES POCZTEX oraz przesyłek poleconych PRIORYTET, które mają gwarancję dostarczenia na drugi dzień. Jak widać na poczcie w Garwolinie nie udało nam się ustalić ostatecznej przyczyny opóźnień postanowiliśmy zapytać o to Rzecznika Prasowego Poczty Polskiej na obszar województwa mazowieckiego – pana Michała Dziewulskiego. - Główną przyczyną jest znacznie większy ruch przesyłek nie tylko w sortowni w Warszawie ale także na wszystkich sortowniach w całym kraju powiedział Dziewulski. – Oczywiście czyniliśmy wszelkie starania, np. zwiększając obsadę pracowników, aby w jak największym stopniu zminimalizować takie sytuacje, jednak nie udało nam się doprowadzić do tego aby nie było opóźnień. Oczywiście jest to dla nas poważny sygnał do tego aby w przyszłości podjąć jeszcze inne działania usprawniające pracę Poczty Polskiej. (G) Czy w związku z tym zamieszaniem istnieje zwiększone prawdopodobieństwo, że jakieś przesyłki mogą zaginąć? (MD) Do korespondencji dostęp mają tylko pracownicy Poczty Polskiej. Korespondencja jest więc całkowicie bezpieczna. (G) Kto zapłaci odsetki od rachunków? (MD) Oczywiście klientom Poczty Polskiej przysługuje prawo reklamacji. Mogą to zrobić w naszych placówkach. Istnieje także możliwość składania wniosków i skarg do Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub do Ministerstwa Transportu. Pamiętać jednak należy o tym, że w pierwszej kolejności prawo złożenia reklamacji przysługuje nadawcy przesyłki. Każda sprawa będzie rozpatrywana indywidualnie. Wygląda więc na to, że jedyne co pozostaje klientom Poczty Polskiej to uzbroić się w cierpliwość i czekać, czekać, czekać… a korespondencja na pewno dotrze. A swoją drogą nasuwa się jeszcze jedno pytanie: czy czasami nie warto skorzystać z osiągnięć nauki i dobrodziejstw Internetu i tą drogą wysyłać przynajmniej część korespondencji. Na pewno będzie szybciej.

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama