„ Kieruję do Pana interpelację poselską w sprawie stanu nawierzchni drogi ekspresowej S17 na odcinku od końca obwodnicy Garwolina do granicy województw mazowieckiego i lubelskiego" – pisze poseł Koalicji Obywatelskiej Marta Wcisło.

Na tle stanu faktycznego podanego w interpelacji zwracam się do Pana Ministra z następującymi pytaniami:
1. Czy właściwym rozwiązaniem było wykonanie nawierzchni będącego przedmiotem interpelacji odcinka drogi S17 przy zastosowaniu betonu cementowego zamiast asfaltowego?
@@@ 2. Jakie przyczyny legły u podstaw wyboru tego właśnie rodzaju nawierzchni do budowy kolejnych odcinków S17?
3. Czy na będącym przedmiotem interpelacji odcinku drogi S17 były wykonywane pomiary równości nawierzchni, a jeżeli tak, to jakie były ich wyniki?
4. Czy prawdą jest, że na wcześniej oddanych do użytku odcinkach drogi S17 również wykonanych przy użyciu betonu cementowego przeprowadzano już roboty naprawcze nawierzchni, a jeżeli tak, to kto poniósł koszty wykonania tych robót?
5. Czy takie roboty naprawcze są przewidziane w odniesieniu do odcinka drogi S17 będącego przedmiotem interpelacji, a jeżeli tak, to kiedy mają być one wykonywane oraz kto poniesie ich koszt?
6. Czy rozważana jest możliwość pociągnięcia do odpowiedzialności cywilnej wykonawcy z tytułu wadliwego wykonania przedmiotu umowy oraz, w szczególności, czy umowa ta przewiduje możliwość obciążenia wykonawcy karami umownymi z powyższego tytułu? "- pisze w interpelacji poseł Marta Wcisło.
Interpelacja została złożona 26 listopada. Jeszcze nie ma odpowiedzi ministra.
O sprawie pisaliśmy już wcześniej TUTAJ.
Zdjęcia: FB Marty Wcisło, materiał wideo lublin 112.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.