KurierGarwoliński.pl

Bnp Paribas lipiec 2020

Garwolin Sport

Oferta dla każdego w Studio Ruchu Kordaszewscy

Dodano:
garwolin - Oferta dla każdego w Studio Ruchu Kordaszewscy

Studio Ruchu Kordaszewscy wprowadza sporo nowości m. in. strefę fitness i nowe zajęcia dla dzieci w Garwolinie i Pilawie.

GARWOLIN i PILAWA

STREFA FITNESS
Nie ćwicz sama tylko zadzwoń do nas!
Wybierz zajęcia dla siebie:
ZUMBA
FITNESS NA TRAMPOLINACH
PILATES
TURBOSPALANIE
TABATA
SEXY PUPA+ATAK NA BRZUCH
AFRO DANCE
TRENING OBWODOWY
CORE & STABILITY
STRETCHING & MOBILITY
ZDROWY KRĘGOSŁUP
SENSO MOTORYKA(zajęcia dla dzieci)

Zadzwoń do nas i dowiedz się w których lokalizacjach są prowadzone wybrane przez Ciebie zajęcia 695646963.



 
OPIS ZAJĘĆ!!!!!!

• TURBOSPALANIE – to trening w trybie mieszanym: cardio-siła-wytrzymałość, o wysokiej intensywności. Celem treningu jest poprawa kondycji ogólnej i wytrzymałości, a także wzmocnienie mięśni, kształtowanie sylwetki oraz spalenie mnóstwa kalorii.

RODZAJ ZAJĘĆ
  •  spalające

POZIOM:
  •  średnio-zaawansowani i zaawansowani
KORZYŚCI
  •  modelowanie  sylwetki
  •  przyśpieszenie  metabolizmu,
  •  poprawa wytrzymałości i kondycji

• TABATA – to wyjątkowy trening aerobowy połączony z intensywnym treningiem interwałowym (o zmiennej intensywności), który doskonale sprawdza się w odchudzaniu i spalaniu tkanki tłuszczowej. Tabata korzystnie wpływa na szczupłą sylwetkę i świetną formę! Po krótkiej rozgrzewce czeka nas 8 tabat, składających się z 2 ćwiczeń, trwających po 20 sekund, po każdym ćwiczeniu następuje 10 sekundowa przerwa.


RODZAJ ZAJĘĆ:
  •  Interwałowe, wytrzymałościowe, spalające kalorie

POZIOM:
  •  początkujący i średnio-zaawansowany

KORZYŚCI:
  •  błyskawiczny przyrost formy
  • przyspieszenie metabolizmu
  •  spalanie tłuszczu


• SEXY PUPA + ATAK NA BRZUCH – to trening modelujący 2 najważniejsze grupy mięśni – pośladki i brzuch. Zestaw ćwiczeń uwzględnia partie mięśni globalnych oraz głębokich, dzięki czemu ważne dla nas partie ciała bardzo szybko zyskują pożądane kształty, a także zwiększają swoją siłę i wytrzymałość.



RODZAJ ZAJĘĆ:
  •  wzmacniające i rzeźbiące
POZIOM:
  •  początkujący i średnio-zaawansowany

KORZYŚCI:
  •  intensywne modelowanie pośladków i brzucha
  •  wzrost siły i wytrzymałości


• AFRO DANCE – to trening taneczny, formą bardzo zbliżony do zumby lecz intensywniejszy i o charakterze wzmacniającym. Tu, inspirację dla ruchu stanowi dynamiczna i energetyzująca muzyka afrykańska. Technika taneczna nawiązuje do stylów: Kuduro i Dancehall, a więc szczególny nacisk kładziony jest na mocny ruch klatki piersiowej, bioder, stóp, rąk. Afro dance jest wspaniałym i niezwykle efektywnym treningiem cardio, który jednocześnie w naturalny sposób - niemal niepostrzeżenie dla uczestnika - wzmacnia i modeluje ciało, zwłaszcza nogi, plecy, pośladki i brzuch. Daj się ponieść radosnym i żywiołowy afrykańskim rytmom!

RODZAJ ZAJĘĆ:

  • choreograficzne, wzmacniające, spalające kalorie

POZIOM:

  •  dla wszystkich.
Po intensywnej rozgrzewce zawierającej elementy izolacji, mobilizacji oraz koordynacji przechodzimy do nauki choreografii.

KORZYŚCI:
  •  intensywne spalanie kalorii
  •  wzmacnianie i modelowanie ciała
  •  nauka izolacji i koordynacji w pracy mięśni,
  • mobilizacja kręgosłupa i mięśni
  •  doskonała zabawa przy energetyzującej muzyce


TRENING OBWODOWY - trening wytrzymałościowy i trening funkcjonalny zarówno dla osób początkujących jak i zawodowych sportowców. Jest to układ pojedynczych ćwiczeń angażujących wszystkie partie mięśniowe, które tworzą obwód. Cechuje się wyższą intensywności niż tabata, ponieważ czas wykonywania pojedynczego ćwiczenia jest wydłużony do 45-55sekund, po których następuje 10 sek. Przerwy. Program ćwiczeń przynosi szybko widoczne efekty. Celem jest przede wszystkim poprawa kondycji ciała i wytrzymałości mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

RODZAJ ZAJĘĆ:
  •  Interwałowe, wytrzymałościowe, rzeźbiące

POZIOM:
  •  Początkujący, średnio-zaawansowany i zaawansowany

KORZYŚCI:
  •  przyspieszenie metabolizmu
  •  wzrost siły i wytrzymałości mięśni

Trening prozdrowotny o średniej i niskiej intensywności


CORE & STABILITY - jest tą forma treningu, która w znacznym stopniu koncentruje się na mięśniach korpusu i mięśniach głębokich, a więc niezmiernie ważnej dla zdrowia partii mięśni. W szczególny sposób angażuje do pracy i wzmacnia także mięśnie dna miednic. Forma Core&Stability w centrum zainteresowania umieszcza także te partie mięśni, które odpowiadają za naszą postawę, wzmacniają mięsnie w pasie kręgosłupa, poprawiają postawę ciała i pozwalają wyrzeźbić smukłą sylwetkę bez forsownego wysiłku. Celem treningu jest także powrót do prawidłowych wzorców ruchowych oraz stabilizacja w pracy stawów.

RODZAJ ZAJĘĆ:
  •  prozdrowotne o mniejszej intensywności

POZIOM:

  •  początkujący, średnio-zaawansowany i zaawansowany

KORZYŚCI:

  •  wzrost siły i wytrzymałości mięśni
  •  wysmuklenie mięśni i sylwetki
  •  stabilizacja w pracy stawów
  •  korekcja i wzmocnienie mięśni posturalnych
  •  utrwalenie prawidłowych wzorców ruchowych


• STRETCHING & MOBILITY – trening  dla osób, spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej lecz równocześnie dla osób aktywnych i sportowców. Jest doskonałym uzupełnieniem dla dynamicznych form treningowych. Jego celem jest rozluźnienie i uelastycznienie mięśni oraz poprawa zakresu pracy w stawach. Trening poprawia wydajność pracy mięśni, poprawia samopoczucie, poprawia dotlenienie i odżywienie powięzi. Ułatwia funkcjonowanie w codziennym życiu. Jest także skuteczną formą profilaktyki kontuzji sportowych. Pomaga pozbyć się bólu mięśni i stawów spowodowanego przeciążeniami.

Doskonały dla biegaczy zawodowych oraz amatorów!

RODZAJ ZAJĘĆ:
  •  prozdrowotne, regenerujące

POZIOM:

  •  początkujący, średnio-zaawansowany i zaawansowany

KORZYŚCI:

  •  wzrost wydajności pracy mięśni
  •  zwiększenie zakresu ruchu w stawach
  •  profilaktyka kontuzji i stanów zapalnych wynikających z przeciążenia mięśni


• ZDROWY KRĘGOSŁUP
-zajęcia oparte na ćwiczeniach rozluźniających, wzmacniających i mobilizacyjnych. Trening nastawiony jest na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz wad postawy.

RODZAJ ZAJĘĆ:
  • prozdrowotne, regenerujące, relaksacyjne

POZIOM:
  •  początkujący, średnio-zaawansowany i zaawansowany

KORZYŚCI:
  •  profilaktyka kontuzji
  •  wzrost siły i wytrzymałości mięśni
  •  stabilizacja w pracy stawów
  •  korekcja i wzmocnienie mięśni posturalnych
  •  utrwalenie prawidłowych wzorców ruchowych

Trening dla dzieci
SENSO MOTORYKA

Wymagającym Rodzicom gorąco polecamy nowy typ zajęć sportowych dla najmłodszych!
Postanowiliśmy stworzyć wyjątkowy projekt, który będzie odpowiadał szczególnym potrzebom rozwojowym dzieci, zarówno w aspekcie fizycznym jaki poznawczym. Doskonała forma aktywności dla dzieci rozwijających cechy motoryczne oraz dla dzieci ze szczególnymi potrzebami sensorycznymi (SI).

Dzięki tej formie treningu Twoje dziecko:

  •  pozna i ugruntuje prawidłowe wzorce ruchowe, które zapewnią mu ochronę przed kontuzjami oraz dysfunkcjami (np.: wadami postawy);
  •  zyska ważną dla przyszłego sportowca wiedzę o budowie i funkcjonowaniu swojego ciała, a także rozwinie „czucie głębokie” oraz samoświadomość (umiejętność rozpoznawania informacji płynących z własnego ciała np.: co oznacza lub z czym się wiąże ból w poszczególnych grupach mięśni);
  •  rozwinie cechy motoryczne, ważne dla harmonijnego funkcjonowania całego ciała szybkość, zwinność, gibkość (z uwzględnieniem zasad stretching sportowego);
  •  nauczy się kontrolować ciało przez trening równowagi i koordynacji;
  •  uwierzy w swoje siły, nabierze pewności siebie, rozwinie kompetencje ruchowe i społeczne zauważę, a także doceni rolę systematyczności i zaangażowania w sporcie;
  •  wspaniałe spędzi czas w towarzystwie kolegów.


Zajęcia prowadzone są przez pedagoga i dyplomowanego instruktora SI na sprzęcie sportowym i sensorycznym.

Artykuł sponsorowany