reklama

Problem z zakupem/przedłużeniem biletu miesięcznego? Prezes PKS Garwolin wyjaśnia

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Problem z zakupem/przedłużeniem biletu miesięcznego? Prezes PKS Garwolin wyjaśnia - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z GarwolinaDziś zgłosił się do nas Czytelnik, który poinformował, że występuje problem z przedłużeniem ważności biletu miesięcznego. Prezes PKS wyjaśnia gdzie i w jaki sposób można nabyć bilety.
reklama

- Moja mama nie może zakupić bilet miesięcznego. Była na zwolnieniu lekarskim i nie mogła zakupić biletu na przełomie miesiąca. Zakupy przez internet nie działają. Kasy są zamknięte. Nie wiemy co robić w takiej sytuacji, a zakup biletów jednorazowych wychodzi znacznie drożej – poinformował nas Czytelnik.

- Kasy są czynne tylko na przełomie miesiąca. Aktualnie można zakupić bilety na terenie naszej bazy przy ul. Aleja Legionów 48 w Garwolinie. Mail [email protected] do nas jest czynny zawsze i tam należy składać wszelkie zapytania i reklamacje – mówi prezes PKS Garwolin Jacek Semczuk.

Niebawem będzie można przedłużyć ważność biletu miesięcznego online. Od jakiegoś czasu funkcjonuje nowa strona PKS Garwolin, ale trudno znaleźć ją w wynikach wyszukiwania Google. W Google na drugiej stronie wyników jest tylko nieaktualna już strona. Aktualny adres to: https://www.pks-garwolin.pl/

- Uruchomiliśmy nową stronę, która nie jest jeszcze wypełniona informacjami. Musimy ja jeszcze wypozycjonować. Niebawem bilet będzie można przedłużyć online, dzięki naszej współpracy z E-podróżnikiem – dodaje prezes PKS.@@@

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
logo